Hoi lieve mensen, ik wil graag hier mijn symptomen opschrijven en zou graag willen weten of dit echt op een zwangerschap duid of niet ik zit nu een week voor mijn nod. ik heb elke dag de gehele dag vlagen van misselijkheid tot spugen ik moet veel plassen last van krampjes en steekjes in mijn onderbuik ik heb veel witte vloed gespannen pijnlijke borsten super moe gisteren stond ik verkeerd op en kreeg een steek rechts onderin me buik leek op me banden... koude voeten ... graag hoor ik jullie meningen groetjes fran~!
Komen die symptomen/kwaaltjes van een zwangerschap dan zou de test positief moeten zijn. Alleen een test kan jou vertellen of je zwanger bent of niet
Het klinkt als zwangerschapssymptomen! Maar je zit op een week voor NOD. Beste kan je wel pas na je NOD testen.. En vraagje, heb je miss de pil geslikt, waar je nog maar net vanaf bent? Want toen ik stopte met de pil kreeg ik ook allemaal zwangerschapsymptonen. Zo blij als ik was, zo teleurgesteld werd ik. Dat was ronde 1
Heb precies het zelfde .. en nu ook nog een week wachten voordat ik de test kan doen . En nu dan maar hopen 🙏🏼
Dit. Niet alleen dat maar bepaalde dingen kan je ook standaard voor je menstruatie hebben en er nu meer op letten. Veel dames hebben geen symptomen wanneer ze in een ronde zitten waarin ze zwanger zijn. Hopelijk is het raak succes met testen
Gister wel geprobeerd , maar het is sowieso nog te vroeg natuurlijk . Dus beter dan pas volgende week pas testen. Want als je het uitrekend zou het zo zijn dat ik net rond de 2 ,5 week zit . En jij?
ja op 1 positief 1 negatief bloed laten prikken zat wel hcg hormoon in mijn bloed maar niet veel...kan dus nog alle kanten op
Veel zwangerschapskwaaltjes worden ook veroorzaakt door progesteron. Ik zou nog een paar dagen wachten en dan testen. En zoals een iemand al gezegd heeft. Vele zijn juist zwanger in de ronde dat ze helemaal geen klachten hebben. Ik heb ook (nog) geen klachten. Het enige bewijs dat ik zwanger ben is het uitblijven van mijn menstruatie, en de positieve test.
What heb je normaal voordat je ongesteld moet worden? Ook die symptomen? Ik was niet misselijk, niet moe, niet veel plassen en niet persé meer steken/krampen/ pijn in borsten/bijzonderenswaardigheden de maand dat ik zwanger bleek te zijn ten opzichte van de maanden dat ik gewoon ongesteld was. Wist ook zeker dat ik gewoon ongesteld zou worden, totdat ik het dus niet werd.
Koude voeten herken ik niet.. De rest wel. Maar dat wil geen garanties geven op een zwangerschap natuurlijk... Alleen een test kan dat zeggen. Wacht even je bod af en ga daarna testen
Ik herken het wel, 14 februari gestopt met de pil. Nu ook sinds een week last van pijnlijke borsten en veel moeten plassen. Ik ben ook erg moe de laatste dagen. 2 testen gedaan maar negatief. Heb geen idee hoe mijn cyclus is. Sinds mn 13e aan de pil tot een maand geleden (ben nu 23 jaar). We wachten dus rustig af tot ik ga menstrueren. Maar hoe lang ik wacht tot een nieuwe test, geen idee..
Toen ik stopte met de pil gestopt was. Kreeg ik ook allerlei zwangerschapskwaaltjes. Helemaal blij toen, totdat ronde 1 (eerste cyclus) voorbij was. En ik mn ongesteldheid kreeg! Zo blij als ik was, zo ontzettend verdrietig was ik. Helaas horen die nep kastjes zo goed als bij het stoppen met de pil.. Tweede cyclus, ja hoor daar kwamen alle kwaaltjes weer. Niks blijdschap, wou mezelf niet weer met een 'dode mus' blij maken.. Dus liet de kwaaltjes voor wat het waren. Toen kwam mijn nod. Inimini klein beetje bloed. Zie je Wel? Dacht ik bij mezelf, welkom 3e ronde! Maar het bleef bij een iniminiklein beetje. Innestelingsbloed! Soms kan je lichaam je zo goed voor de gek houden helaas
ik heb vandaag voor het eerst gehad dat ik moest overgeven door de misselijkheid ik krijg overal puistjes ben moe snel buiten adem veel plassen aders op me borsten en tepels erg goed zichtbaar. moet nog een test halen.. hcg in bloed was aanwezig dokter heeft me geadviseerd een test te doen na mijn nod...alle tekenen lijken echt op een zwangerschap...en dat terwijl mijn vriend 2 jaar geleden is geholpen dus vandaar dat ik het niet kan geloven...