Help!!! Zit in dubio.

Discussion in 'De lounge' started by Loontje81, Jul 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

May 22, 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Die maris straat is de winkel zelf)babysuperstore dus)...Baby walz heeft een nr wat begint met 0115.
    De andere straat staat zo wie zo niet op de bon met dat nummer dus die kunnen we wel proberen maandag.Dank je wel nogmaals(dat ik daar niet eerder aangedacht heb).

2. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Gelukkig maakt de kleine het helemaal goed he?

Maandag even wat loontje power erin gooien meis en het idd hogerop zoeken, straks moet je je baby nog in een la planten omdat hun zo laks zijn, stomme mensen.

3. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

May 22, 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Met de beeb is alles goed hoor,dobbert nog lekker rond.

Laat ik me maar rustig houden met die hitte kan ik al niet zo veel hebben hahaha.Ben benieuwd maandag..laat die vent van me het maar regelen.

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Owwwww gatverdamme wat herkenbaar...
    Hier ruimmmm op tijd het kamertje besteld omdat ik mijn eigen lijf ken zeg maar.. Wilde voor 30 weken klaar zijn met het kamertje...

8-10 weken levertijd...
    Bij 10 weken gebeld... Geen commode...

Na heeeeeeeeel veel bellen hebben kregen we 5/6 weken later alvast de kast en het ledikantje.. Maar dat heeft ook lang geduurt voordat ze dat wilde doen, want dan moest de chauffeur 2 keer rijden...

Toen bleek dat het met de commode nog langer ging duren, zijn we wel pissig geworden (en dat zijn wij niet snel)
    Dus gevraagt hoe ze het gingen compenseren...
    Uiteindelijk hebben ze de commode op een zaterdag geleverd en in elkaar gezet.... dat was iig iets...

Maar ik herken dus je gevoel! Hier staat het kamertje dus pas vandaag een week... Terwijl alles er met 26wk zwangerschap al had moeten zijn..

Dus idd... bellen bellen bellen bellen!!!
    Misschien eens vragen of ze het nu ook in elkaar komen zetten? Scheelt ook weer?

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoop voor je dat het maandag geregeld is en ze snel je bedje zullen brengen.

Anders zou ik als ik jou was op zoek gaan naar iets anders. Echt ontzettend slechte service dit.

Share This Page