Help zo onzeker, snap er echt niks meer van...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door dafne, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou sinds deze cyclus terug een temperatuurkaartje bij.
    ik heb het nog ooit 1 keer gedaan, nl. in januari 2011 en toen vond FF geen ovulatie maar was ik wel zwanger!

ondertussen weer aan het tempen gegaan omdat mijn vorige cyclus als volgt was:

21 dagen, met positieve ovutest en rekbaar slijm op dag 13. terug dik, wit slijm op dag 14, dus waarschijnlijk ovu gehad op dag 13. (ook gevoeld)

Nu ben ik weer aan het tempen gegaan en ik temp elke ochtend om 6u20, maar soms ook vroeger omdat ik al een wakkerschrik ´s nachts (wonen aan kanaal dus komen soms lawaaierige boten langs)

Ik zit nu op dag 21 en FF vond geen ovulatie... mijn temp is ook nul komma niks gestegen in de dagen na positieve ovu-test en rekbaar slijm. En nu vanochtend...

- wakker om 4u20: 36,6
    -opstaan om 6u20: 37,1

welke moet ik dan van uitgaan dat de juiste is?
    Als de die van 6u20 juist is, heb ik gister mijn ei gehad, maar ik had vorige woensdag + donderdag de + test, vrijdag rekbaar slijm (leek echt of er een slijmprop als bij een bevalling uitkwam, maar dan echt helder, net rauw eiwit). gister emn de dagen ervoor had ik terug droog, kwarkachtig slijm. Gister zelfs heel vel, en voelde ook wat zurig want ik kreeg er wat jeuk van en heb een tweede onderbroek aangetrokken halverige de dag.

als die eerste temp juist is, waarom stijgt mijn temp dan niet? denk echt wel dat ik vrijdag mijn ei voelde, en zaterdag begon ook terug het dikker, korzelig slijmverlies ipv het heldere.

denk soms echt dat missch anovulair ben...

of zou mijn kaartje onbetrouwbaar zijn omdat ik geregeld al eventjes rond 4 u wakker word?

url=http://www.fertilityfriend.com/home/3378c9/]My Ovulation Chart[/url]

2. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah ja en bovenoip dit alles heb ik ook nog eens het gevoel dat ik moet gaan menstrueren:x

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hmm je kaartje is wel lastig te interpreteren. Puur obv van temperatuur, zou ik nu je eisprong op dag 20 zetten. Afwachten (ulgh) wat je temp de komende dagen doet, misschien dat je dan meer duidelijkheid hebt.

En welke temp je voor vanochtend moet aanhouden.. vind ik ook lastig. Houd voorlopig deze aan, mocht het late absoluut niet in het rijtje passen kun je m altijd nog aanpassen.
    In het opmerkingenveld van FF zet ik zelf dit soort info er wel bij, ter herinnering voor als ik nog eens terug kijk.

Maar goed al met al heb je niet veel aan mijn reactie...

4. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    en vandaag is ie.... 36,6 :(

snap er echt niks meer van heb serieus de mismoed nu. want ik doe het echt wel volgens het boekje. altijd zelfde uur, niet bewegen, altijd rectaal...

5. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    en ook alweer heel de ontzettende krampen alsof ik ongi ga worden... great

Deel Deze Pagina