Help! Zo onzeker!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Semiramis, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semiramis

Semiramis Lid

6 aug 2011
    86
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi dames..

Graag wil ik mijn verhaal even kwijt zit er even mee.

01-07: 1e dag menstruatie
    16-07: IUI poging 3.
    01-08: licht Positief getest
    08-08: een klein stipje te zien. Meer niet.
    15-08: Heel wat geroeid maar nog geen vruchtzakje te zien. In onzekerheid afwachten.
    22-08: Helemaal niks gegroeid geen vruchtzakje te zien. Gyn. dacht dat er een miskraam zou komen. We moesten ons er op voorbereiden! pfff
    29-08: Whatthhh? Dubbel zo groot geworden dan de vorige keer en dit keer degelijk een vruchtje 56mm groot en een mooi vruchtzakje! Maar nog geen kloppend hartje Nog meer onzekerheid.

Volgens de metingen ben ik 6 wk en 2 dagen. Had toch 7 weken of zo moeten zijn. Dit kan nu 2 betekenissen hebben:
    1- Later bevrucht en genesteld en dat het daarom traag groeit. Dan zou het goed zijn en hoef ik me geen zorgen te maken totdat we volgende week het hartje horen.

2- Toch een miskraam opkomst omdat het zo traag groeit.. Pfff Ik weet het niet meer hoor. Ben de laatste week zo misselijk het houd geen 5 min. op. Is zeker meer geworden dan de afgelopen weken. Zou het dan toch een goed teken zijn? Ik wil zo graag het hartje horen volgende week..

Zijn er nog meer dames met het zelfde probleem?

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hoi!

Het kan net te vroeg zijn voor een hartje! Feit dat het zo goed gegroeid is is natuurlijk positief. Wat een ellende die onzekerheid!

Het is wel zo (bij mij iig) dat je misschien NU minder lang bent als ze denken. Ik werd bij al mijn zwangerschappen terug gezet, en na de 12 weken ineens vooruit gezet waardoor ik toch op mijn gemiddelde uitkwam. Maar het kan nu nèt het verschil maken tussen hartje en geen hartje!

Ik zou uitgaan van het positieve meid. Het is goed gegroeid en volgende week knippert daar een super mooi hartje!

Sterkte.....

3. Semiramis

Semiramis Lid

6 aug 2011
    86
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat hoop ik ook, bedankt voor je lieve bericht.. Geeft me een goed gevoel.

4. Fipo

Fipo Actief lid

14 aug 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook een paar keer meegemaakt. Hiervan ging het 2 keer mis en is het 1 keer goed afgelopen. Op dit moment ben ik ook zwanger, had afgelopen vrijdag een echo en was toen 6w4d, volgens de echo echter pas 6w1d. Klopte dus niet, maar we zagen toen wel een vruchtje van 5 mm met hartactie.

Ik heb wel eens gehad dat het 10 dagen scheelde met mijn eigen berekening (en ik weet zeker dat het klopte, omdat ik ovulatietesten gebruik), er was toen zelfs hartactie (pas bij 7 weken) maar met 8 weken ging het alsnog mis. (hartje gestopt). Mijn laatste zwangerschap liep de groei ook 3 dagen achter, maar bij de volgende echo liep het ineens 2 dagen voor. Waarschijnlijk een meetfoutje geweest toen.

Nu weet ik het niet. Ik vind 3 dagen verschil niet heel dramatisch, maar met mijn geschiedenis (5 miskramen) durf ik ook niet al te veel te hopen op de goede afloop. Het is gewoon superspannend.

Wanneer mag jij weer voor een echo? Ik as maandag...

5. Semiramis

Semiramis Lid

6 aug 2011
    86
    0
    0
    Eindhoven
    @ Fibo meen je dat meid, ook vreselijk zeg! Jij hebt het ook heel zwaar gehad zie ik aan je banner.. We hopen het beste voor ons.

Nou bij mij is het heel vaag ik zou nu 8 weken of zo moeten zij volgens de IUI behandeling op 16-7. Waar was afgelopen maandag maar 6w 2 dgn. pff ik weet het ook niet meer. 05-09 heb ik weer een echo dan moet er echt een hartactiviteit zijn anders is het zekers niet goed denk ik.

Maar als het een ma/mk zou zijn zou ik toch krampen en pijn moeten hebben maar ik heb juist helemaal niks, merk alleen dat mijn misselijkheid maar erger wordt??

Deel Deze Pagina