hi meiden, we gaan binnenkort verhuizen, ik ben superenthousiast over ons nieuwe huis maar ik sta een beetje voor een uitdaging, onze vloer is van antracietkleurige gepolijste plavuizen en de muren zijn wit, dit vindt ik heel mooi maar nu het dillema, we hebben een bruin/beige kleurig bankstel, het was een duur bankstel en nog geen 3 jaar oud dus we willen hem niet weg doen, ik denk persoonlijk dat het wel kan op een antraciete vloer maar welke kleur accesoires zou daar nou ook leuk bij passen. de meubels die we gaan nemen zijn allemaal hoogglans wit (eettafel, salontafel en tv meubel) heeft iemand ook een antracietkleurige vloer, zo ja welke kleuren zijn bij jou terug te vinden? bedankt voor je hulp alvast
Ik heb nu in huis een beetje die landelijke stijl. Veel wit, beige, bruin tinten..... vind bij de witte meubels en de bruin/beige bank, bruintinten en camelkleurige tinten, aarde tinten, riet(dat grijzige), hout etc wel mooi.....(houten lantaarns) google maar eens op riviera maison, dat is wat ik bedoel..... dat staat ook wel mooi bij die antraciete vloer!
hee! ik heb thuis ook zo'n kleur vloer, en bruine meubels, beige bankstel. Ik wissel af met kleuren (assesoires) Kijk maar voor fotos in mn ALBUM!
wat goed, ik heb de foto's bekeken en het is prachtig in combinatie met bruin pak van me hart, we gaan toch wel voor witte meubels, we hebben nu beuken maar dat wil ik vervangen alleen zat ik toch een beetje met die bank.. ps jullie vloer is mat klopt dat? die van ons is echt glanzend maar goed ik heb weer inspiratie..trouwens die twee witte vaasjes op je dressoir heb ik ook, ik doe er altijd drijfkaarsen in dank je wel
grappig dat je die ook hebt, ik heb ze nu opgemaakt met herfstspulletjes, heel leuk Heb nu ook meer kleuren enzo, de fotos zijn genomen toen we het net ingericht hadden! Ja klopt, onze vloer is mat.. Succes strax met inrichten! Witte meubels zullen vast mooi staan! Ik zelf wil de muur achter het dressoir nog n kleur verven/behangen, weet alleen niet welke moelijk moeilijk
Sorry dat ik even inbreek, maar ik heb even een vraagje tussendoor. Jullie bankstel lijkt verdacht veel op die van ons..... Hebben jullie hem toevallig al eens laten reinigen? Wij willen dat doen, maar het is zoooooo duur! Heb jij toevallig de gouden tip hoe ik dat het beste kan aanpakken? Alvast bedankt! Groetjes, Emma
Wij hebben een glanzende antraciet kleurige vloer. Bij ons komen de kleuren Bruin/beige/oranje voor. Foto in mijn album.
ik wil jullie bedanken voor het meedenken als ik gesetteld en wel in het huis zit zal ik proberen oop foto's voor jullie in mijn album te zetten
hoi, nee sorry, heb m net nieuw dus eingelijk geen idee! bij ons kunnen wel de hoezen van de kussens eraf dacht ik... Misschien krijg je antwoord als je zelf even een toppic plaatsen in de lounge? Succes!
Ik heb dus hetzelfde, ga ook verhuizen naar een huis met in de woonkamer een antracietkleurige vloer. Ik heb net een nieuw bruin leren bankstel en veel houten meubels. Die mensen die er nu in wonen hebben alles zwart wit en strak. Wel mooi, maar niet heel gezellig en ik ga echt geen nieuwe meubels ervoor kopen. Ik moet het even zien, maar volgens mij staat het best mooi straks. Ik heb net als Kat een matte vloer.
nou de mensen die er nu in wonen hebben alles glas, glzen tafels, glazen rekken go on ieuw, respect voor hun smaak maar behoorlijk kil als je het mij vraagt succes dalijk jo79