Wie heeft er ook last van lekkende borsten tijdens de zwangerschap? Ik ben voor het eerst zwanger en voor mij hoorde zoogcompressen bij de tijd wanneer je borstvoeding geeft, of is er iemand die ze ook nu al draagt?
Ik ben nu 27+6, ik heb het al een hele tijd in de avond/'s nachts, maar nu opeens ook overdag en ik heb geen idee waardoor. Snap dat het gebeurt als ik een bepaalde druk uitoefen, maar nu heb ik echt geen idee
Hoort erbij, je borsten maken zich vast klaar voor het voeden van je baby. Maar komt er bii jou zoveel uit dan? Bij mij gaat het om een paar druppels, daar heb ik gelukkig geen zoogcompressen voor nodig.
Nou ja zit hier nu op werk achter me bureau en voelde opeens me truitje koud worden, alleen aan de rechterkant, dus even stiekem gevoeld en het is gewoon nat. Denk niet veel, vocht verspreid zich natuurlijk wel, maar vind het ook zo gek om nu al kompressen te gaan dragen.
O, da's wel wat meer dan bij mij. Dan zou ik toch wel compressen gaan gebruiken. Een natte plek in je trui is ook zo vervelend...
Ja kijk het nog wel even aan, voel me zo gek om dat nu al te moeten gaan gebruiken, maar ja als 't nodig is dan moet ik wel.
Oh is absoluut niet raar.. Genoeg vrouwen hebben er last van. Ikzelf heb het geweldige extraatje dat ik bijna nooit iets verlies, maar als ze dan eens actief worden is het meteen een flinke scheut. Dus ik draag wel borstcompressen (uitwasbare). Alleen maar beter ook. De melk die er uit komt is plakkerig en kan vlekken maken.
Ik had het ook hoor! Had bij de tweede zelfs al wat spuitjes met gekolfde moedermelk in de vriezer liggen.
Waar kan je die uitwasbare kopen? Die klinken al minder zichtbaar, ik heb geen voorgevormde bh's dus ben bang dat je die compressen gaat zien.
Bij mijn oudste al met 16 weken. Mijn schoonmoeder veklaarde mij voor gek want dat kon niet. Maarmhad de compressen echt wel nodjg.anders had ik grote plakkaten in mijn shirts.bij de andere 3 had ik het bij 25 wken maar sel minder
Ik heb het ook al sinds die tijd, maar niet in die mate. Misschien is het wel fijn om zoogcompressen te gebruiken toch? Dan hoef je je ook geen zorgen te maken over een nat shirt.
Ja hoor, bij mijn oudste lekte ik al met 11 weken, had nog niet eens een echo gehad! Had ook pads in toen. Bij de tweede pas na de bevalling.
Heb ook lekkende borsten gehad bij de zwangerschap van mijn dochter. Ik was toen heel tevreden van de Avent uitwasbare borstcompressen. Sebiet 2 sets van 6 gekocht. Nu al goed zwanger van een zoontje en nog totaal geen lekkende borsten...
Ik heb het vanaf week 20 zo nu en dan in de nacht maar overdag nog niet gehad. Maar het is geloof ik niet zo heel gek, is bij iedereen anders. Je kunt ook een maandverbandje in stukken knippen en deze in de binnenkant van je BH plakken. Blijft tenminste goed zitten