vind het wel kunnen hoor datzelfde hebben wij ook wij hebben een zoontje met de naam sem en mochten wij een meisje krijgen vind ik de naam senna super Sem en Senna dus jut en jul gehalte
Ik vind het ook niet z'n mooie combinatie omdat de klank zo veel op elkaar lijkt. Wellicht is Romee een alternatief?
Nee, vind het te veel RO Romee vind ik hetzelfde als Romy.. alleen eindigt het op een 'e' klank in plaats van 'ie'?
Ik vind het ook wel kunnen. Juist leuk als de namen een beetje op elkaar lijken. De namen van onze dochters beginnen ook allebei met dezelfde letter en hebben evenveel letters, maar het zijn ook zusjes, mag best een beetje bij elkaar passen.
Ik zou het zelf niet kiezen vanwege het jut en jul gevoel. Wel leuke namen afzonderlijk, daar niet van. Succes!
leuke namen samen! en, hoelang zullen ze in een adem genoemd worden? Zijn toch 2 aparte persoontjes...
Je moet doen wat jezelf leuk vind. Ik vind deze combi wel kunnen. Maar je moet op je eigen gevoe afgaan, als jij het leuk vind moet je het doen...