zag net een onderwerp over spenen, en dacht ik plaats dit onderwerp ben wel benieuwd... als ik ooit ga verhuizen...zal ik er een stuk of 15 spenen terug vinden denk ik... een paar verstop plekjes heb ik gevonden, en als ze ontdekt zijn worden er nieuwe gezocht bv 2 tussen de koelkast en de muur... in haar speelgoedkeukentje klein kastje met laatjes..(hoe ze het voor elkaar kreeg, pff kreeg ze er amper weer uit) in de wasmachine... zandbak... cavia kooi.. zus dr schoen hebben jullie dat ook?
Ik heb ooit de afstandsbediening uit de wasmand gevist. Als ik iets kwijt ben en ik weet dat ik m'n zoon ermee heb zien lopen, vraag ik altijd waar het gebleven is. 9 van de 10 keer, loopt hij direct naar de plek toe waar hij het neergelegd heeft (dat kan variëren van de kast of onder de bank...).
Ik heb ooit een haarspeldje van mijn dochter in het gaatje van de deurstopper (die aan de muur zit) gevonden... Laatst vond ik op zolder een pak pannenkoekenmix tussen de wasmiddel. Ik snapte al niet waar ik het gelaten had! Haar slofjes in een prullenbakje bij ons op de slaapkamer. En nog wel meer van die dingen...
Bestek en afstandsbediening in de prullenbak, ik heb mezelf het schompes gezocht jeetje. Dingen in de koelkast.
wel fijn als ze laten zien waar het ligt... dat doet ze dus niet...het enige wat ik hoor is...waar is ie nou? met handgebaartjes erbij
mijn zoon gooide vanochtend zijn speen in de wc-pot, maar dat was niet echt verstoppen, ik zag het gebeuren (nu ligt diezelfde speen in de prullebak, daar heeft mama 'm verstopt)
Haha!! Mijn dochter heeft een keer een (gebruikte) tampon uit de prullenbak gevist, en in de wasmachine gestopt (staat ernaast) Toiletpapier zat er nog omheen want trof allemaal witte propjes aan in de wasmachine. Toen ik de was er uit haalde, trof ik een stralend, wit zacht bolletje aan met een touwtje. Ik heb er een half uur over gedaan om er achter te komen wat het nou was........ Tja dat dus. Kon 'm zo weer gebruiken, zo schoon was tie!
zo heb ik mij gisteren ook rot gezocht naar haar speen,honderd x gevraagd,maarja ze praat nog niet dus dat schiet niet op ben 3 x een ronde door de hele tuin gelopen(hele grote tuin)maar niks totdat ik vanmorgen buiten, op de aanhanger, daar staat een doos met oud papier,het speentje tussen de kranten vond pffff