Ik zal me wel zorgen maken om niks maar dit is de eerste keer en ik weet niet zo goed of er nu echt niks aan de hand is.. Ik heb net mijn zoontje (7 maanden) in bad gedaan. Hij kan al zelf zitten dus hij zat en ineens zette hij zichzelf af en dook voorover. Vol in het water en met zijn hoofdje tegen de zijkant van het bad. Hij sputterde wat doordat hij met zijn gezicht in het water kwam maar huilde niet. Keek even een beetje geschrokken maar speelde daarna vrolijk verder voor nog zo'n kleine 10 minuten. Daarna aangekleed en goed gedronken en nu ligt hij heerlijk te slapen. Op zijn voorhoofd waar hij het bad heeft geraakt werd het vrijwel meteen rood, een kleine rode vlek. Die is nu alweer helemaal weg. Moet ik me zorgen maken? Moet ik hem wakker maken tussendoor? Of kan ik ervan uit gaan dat er eigenlijk heel weinig aan de hand is omdat hij niet heeft gehuild, vrolijk verder speelde en er ook niks meer te zien is? Ik heb het trouwens over een normaal (groot) bad en niet over zo'n plastic babybadje.
Maak je maar geen zorgen. Je zult het nog veel vaker meemaken, het deed vast gewoon geen pijn dat hij daardoor niet ging huilen. Eerste keer met stote (tegen hoek van nachtkasje, met een mini sneetje) heb ik huisartsen post gebeld, wel gerustgesteld dat er niks aan de hand is als hij gewoon bij bewustzijn is. Ik huilde meer dan hij.
Lekker laten slapen, denk dat het wel meevalt. Als er echt iets was geweest, had hij zich al direct anders gedragen denk ik.
Oh vervelend is dat hè. Ik snap dat je erover in zit, maar ik denk dat het wel meevalt. Als hij er echt last van had dan was hij wel meteen gaan huilen.
Oke heel erg bedankt alledrie pff ik zat er inderdaad mee.. ik weet dat het waarschijnlijk nog heel erg vaak gaat gebeuren maar dit was de eerste keer en ik ben dus nog niks gewend wat betreft vallen bultjes sneetjes bloed etc, haha. Het stelt me in ieder geval heel erg gerust dat jullie ook zeggen dat ik anders meteen wel iets had moeten merken. Ik laat hem lekker slapen, tot hij zelf wakker wordt in ieder geval maar dat is weer een heel ander verhaal haha. Bedankt!
Hahaha, wat een lief berichtje Gefeliciteerd met de eerste bult van vele! Wekadvies geldt pas vanaf een val van 2 meter hoogte of als ze buiten bewustzijn zijn geweest. Niks aan de hand... Relax
Haha dankje Goed om te weten dat een wekadvies dan pas geldt, dat is wel even iets anders dan het hoofd stoten. Maat zoals ik al zei, eerste keer.. beetje onzeker nog af en toe haha