welke oorbellen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by cactusje, Aug 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    een tijdje terug heeft mijn dochter oorontsteking gehad.
    ze zat toen nog meer aan haar oren te friemelen dan anders en trok steeds het vlindertje eraf.
    na al eens een nieuwe te hebben gekocht omdat het vlindertje onvindbaar was had ze de hele oorbel eruit en die was natuurlijk kwijt..
    ik heb toen labret piercings besteld en die in gedaan.
    daar zit immers geen vlindertje aan die ze er af kan trekken.
    nu ben ik vandaag ook weer voor de zoveelste keer op zoek gegaan naar het knopje van de labret.
    ik controleer regelmatig of het knopje er nog goed opgedraaid zit.
    ze lijkt er een gewoonte van te hebben gemaakt om aan haar oor te friemelen.
    dus welke kan ik dan kopen?
    ze zitten er al te lang in om dicht te laten groeien en over een tijdje weer opnieuw te laten zetten.
    ringetjes lijkt me ook niet verstandig met het oog op uitscheuren.
    iemand een idee?

2. wodjeka

wodjeka Bekend lid

Feb 25, 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Misschien een klein beetje oude nagellak op het schroefdraadje en dan het balletje erop draaien? Dan moet je meer kracht zetten om het balletje los te draaien. Allicht lukt haar dat zelf niet.

3. mc87

mc87 Actief lid

Apr 11, 2013
    336
    39
    28
    Female
    Op Zilveren Babyoorbellen Donker Roze vlinder hebben ze baby oorbellen met schroefdop sluiting. Mijn dochter van 9 maanden heeft nog naar oorbellen die ze met het schieten kreeg. Die gewone stevige van chirurgisch staal.deze zijn echt veel moeilijker los te krijgen dan andere oorbellen.Ik heb ook andere maar ben van dat ze er zo uit vallen.

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    Kinder dochters hebben wel altijd ringetjes, al vanaf dat de zweer knopjes eruit mochten.

Ik koop ringetjes die heel mooi om hun oor sluiten dus geen grote ringen waar ze mee achter kunnen haken,

Mijn meiden vinden de pinnetjes niet fijn met slapen dat het zo steekt tegen het oor

5. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    dat kan ik idd ook eens proberen

6. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    labret piercings moeten ook vast geschroefd..
    ondanks dat ik een plat modelletje heb gekozen, dus geen balletje, krijgt ze ze nog steeds los

Share This Page