We zijn ons een beetje aan het proberen op een kinderwagen maar ik weet niet wat wijsheid is. Allereerst moet het natuurlijk gewoon passen in de koffer. Eerst wilde ik een topmark duo, dus achter elkaar. Maar daar ben ik een beetje van terug gekomen. Is het biet zielig dat ze achter elkaar zitten (al kunnen ze ook naar elkaar toe gezet worden). Nu kijk ik een beetje naar de easywalker duo of de urban jungle?? Het liefst wil ik een bugaboo maar daar krijg ik mijn man niet in mee Dus ben even benieuwd welke wagen jullie hebben, waarom juist voor die wagen gekozen en hoe bevalt ie. Owja, ik zie ook wel tweelingwagens voor een leuke prijs maar dan kan er geen maxi cosi op gezet worden en dat ik wel belangrijk puntje.
Geen tweeling, maar tussen de oudste twee zat 9 maanden verschil. Wij hebben de bugaboo donkey, duur, maar absoluut elke cent waard. Je kan ze ook nog goed doorverkopen
Wij hebben destijds de bugaboo donkey gekocht, veel geld maar wel kwaliteit. Helaas nooit kunnen gebruiken, maar des te fijner is het dat hij nu ook als mono wagen gebruikt kan worden. Wellicht op marktplaats kijken?
Hier geen tweeling, maar voor de oudste 2 wel een duowagen gekocht. Wij hebben een urban jungle, ik vind het een heerlijke wagen! Rijd heerlijk!! Alleen ingeklapt is hij nog erg groot.. Bedenk goed hoeveel je de wagen verwacht te gaan gebruiken.. en als je hem beeld dent te gebruiken, zou ik niet besparen op een wandelwagen.. Wij gebruiken hem heel veel! Hebben destijds getwijfeld over een nieuwe of 2de handse, nu bijna 5 jaar later, ben ik blij dat Wij destijds een nieuwe hebben gekocht..
Hier ook geen tweeling maar wel straks 2 kleine kinderen. Mijn oudste is dan 2 en kan dan uiteraard nog niet hele afstanden lopen. En als we naar dierentuin gaan ofzo is het handig als ze allebei kunnen zitten. Dus ik ben op zoek naar een goede buggy. Die makkelijk opklapbaar is en dan niet veel ruimte in neemt en ook niet heel zwaar is. Hebben jullie misschien tips?
Het is ook een hele zwik geld, dus snap het ook wel. Ik hoor mezelf toen ook nog roepen nooit dat ik zoveel betaal voor een kinderwagen. Maar wij wilden ze naast elkaar en toen bleven er twee wagens over. En uiteindelijk voor de kwaliteit gegaan. Maar ja de komst van een tweeling is al duur zat.
Ik laat het gewoon even rusten en we zullen op en duur toch naar een wagen moeten kijken. Misschien komt hij er zelf mee.
Geen tweeling. Wel een tweeling wagen staan. Wij hebben de abc zoom. Was opzich prettig. Lekkere boodschappenmand waar ik veel plezier van heb gehad. Maxi cosi adapters die erop kunnen.
Wij hadden eerst de ABC design zoom, maar na een half jaar ging ik me steeds meer ergeren. Ik vond de grote draaicirkel niet fijn en ik vond hem vrij zwaar lopen. Mijn man wilde ook niet zo'n dure wagen, maar toch hebben we nu een bugaboo donkey. Wat een heerlijke wagen. Hij is zijn geld echt meer dan waard. En dat vind mijn man ook. Al snapt hij nog niet waarom een kinderwagen zo ontzettend duur moet zijn.
Geen tweeling wel straks 2 kindjes dicht op elkaar. Wij gaan voor de uppababy, rijd heerlijk en compact in te klappen! En qua prijs wel wat voordeliger dan de bugaboo!
Is ook nog geen bekend merk zeiden ze bij Baby.park , weet niet of ik de naam mag zeggen ! Maar daar wordt tie volgens mij ook nog als enige verkocht in de winkel! Het is een heerlijke lichte wagen, hij wordt veel vergeleken met de joolz kinderwagen, alleen deze heeft 2 losse zitjes en je kan met de zitjes alle kanten op
Hier 2 dicht op elkaar. We hebben 2 dubbele wagens versleten, maar ze liepen een beetje als een buggy. Niet vloeiend, zwaar, niet makkelijk te sturen. Ik zou echt voor een iets "betere" gaan, probeer er maar eens een paar in de winkel. ML mee dan merkt hij het vanzelf