Lastige vind ik dat ik eigenlijk best slank ben, op die rol buikvet na. Ik pas gewoon in mt 38. Dus plussize kleding valt af. Het gaat enkel om het verdoezelen, of iig niet accentueren, van mn zwemband.
Precies! Leuk met zo een chino short met een top van van vloile erop! Wat deze zomer hot is qua mode... De kleuren rood en (gucci)groen, legergroen bloemprints!! , shorts met top in de broek en jumpsuits. En de ibiza look wijd vallende tunieks/jurkjes met kanten details of kraaltjes/veertjes. Hieronder wat voorbeelden (screenshots van de fb pagina van mijn lievelingswinkel) van setjes die ik de afgelopen weken voor de zomer heb gekocht. Bekijk bijlage 535489 Bekijk bijlage 535489 Bekijk bijlage 535490 Bekijk bijlage 535489 Bekijk bijlage 535490 Bekijk bijlage 535491 Bekijk bijlage 535492 Bekijk bijlage 535493 Bekijk bijlage 535494 Bekijk bijlage 535495 Bekijk bijlage 535496 Bekijk bijlage 535497 y
Ja ik vind dat ook wel lastig omdat ik geen anonieme foto van jouw figuur kan vinden. Dat zou het misschien makkelijker maken om tips te geven. Aangezien je zegt dat jouw buik het probleem is, misschien niet voor een jurk gaan, maar voor een rok met een A-vorm top erop? Ik zou met laagjes werken. Een jumpsuit lijkt mij dan ook niet handig, die lijken mij meer passen bij een goede aansluiting boven en dan wat ruimer bij 'probleem' benen. Als je echt een jurkje wil dan zou ik voor een wat stevigere stuggere stof gaan die minder met het lichaam mee loopt. Het accent legt op de borsten en verder los valt.
Oe het is jammer dat jij hier niet woont. Hebben het perfecte winkeltje voor je. Ik koop er ook graag en veel Kijk maar eens op fb bij Euforia. Met een lichtgroen stempeltje/embleempje in de naam.