Ik slik nu nog trouw foliumzuur tabletten, maar vanaf wanneer mag je overstappen naar 'mama vitaminetabletten'?
Ik heb vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was de davitamon mama compleet geslikt. Daar zit alles in wat je nodig hebt en ook het extra foliumzuur wat je moet slikken. Dus wat dat betreft kan je gewoon direct overstappen
Ik was daar ook al mee begonnen voor ik zwanger was. Alles zit er in foliumzuur vitamine d enz. Dus je kan gewoon beginnen Ik slik vsm mama en los visolie van de etos
Ik slik davitamon mama met visolie vanaf het moment dat we zwanger wilden worden. Ze zijn best duur, maar ik koop ze bij de kruidvat altijd wanneer ze van davitamon 1+1 gratis hebben. (en dat hebben ze regelmatig)
Wat voor ervaringen hebben jullie met Davitamon mama compleet? Merk je er iets van? Ik heb ze vandaag gekocht, ben zo enorm moe en dacht misschien zullen ze wel een beetje helpen!
Ik op aanraden van m'n vk vanaf 10 weken, na de foliumzuur. Die van Kruidvat vind ik geen aanrader; erg groot, en vies!!!
Ik slik ook al van voor de tijd de mama compleet. Ik voel mij er wel stukken beter door in het algemeen! ook al voor de zwangerschap. Minder moe enz.