Oh het is echt te erg voor woorden, maar ben vergeten een taart te bestellen voor mijn zoontje. Hij viert zondag zijn 2e verjaardag. Ik wilde zo graag een woezel en pip taart voor hem bestellen. Is er iemand in de omgeving Almere die dit voor elkaar kan krijgen! Ik ben je eeuwig dankbaar!! Groetjes (van een slechte), mama
Nee dat lukte dus juist niet meer! Als ik het gisteren avond nog had gedaan, zei die mevrouw dan was het wel gelukt! Echt balen! Lionne, ik heb teruggemaild. Heemskerk is idd wel wat ver! Ontzettend bedankt voor het meedenken!
Rosalynn, helaas is mijn man weg, hij komt pas zondag ochtend thuis. Anders was ik het gewoon gaan proberen (nog nooit gedaan) Bedankt Lionne
Ik weet dat ze bij de Multi Vlaai ook foto's en plaatsjes (eetbaar) kunnen printen. Ms. kan je hen eens bellen en vragen of ze dit morgen kunnen doen. Evt op een (simpele) zelfgemaakte taart, of een vlaai nog wat versiering en deze print aanbrengen en je hebt een leuke taart. Wat ik ook nog weleens doe is iets leuks bij het kruidvat kopen. Daar hebben ze voor een paar euro vaak leuke sets van bv. my little pony. Ik maak dan zelf een taart (maar je kan er natuurlijk ook een kopen) en versier ik ze met de little pony + accesoires. Ziet er altijd heel feestelijk uit. Ms. kan je zoiets ook doen met iets van woezel en pip?! Een fijne verjaardag alvast!
zit en bij jullie niet toevallig een taarten winkel? Die verkoopt vast en zeker ouwels en misschien ook wel van woezel en pip. Je koopt een slagroom staart en 'plakt' die ouwel op de taart....Klaar!
mamatje77, beide gevraagd maar allebei geen tijd! Maaarrrr ik heb iemand gevonden! Zij maakt zelfs een 2-lagen taart voor me en kan hem morgenavond halen! Bedankt voor het meedenken! Een blije mama Britt