Productie naar de maan...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Gentle, 8 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    We hebben nu voor de 3e keer regel dagen in een week of 5... Ze is nu ruim 5 maanden. Ik zit me te bedenken of ik iets verkeerd doe, maar ik kan zo niets bedenken...

Iemand tips? Herkenbaar?

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Het is voor mij alweer een tijdje geleden ;), maar ik kan me ook herinneren dat ik van 4 tot 6 maanden het gevoel had de hele tijd in de regeldagen te zitten. Misschien hoort het een beetje in die periode?

3. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Hier niet echt regeldagen, heb volgens mij voldoende melk en zzontje drinkt ook maar een borst. Wel een beetje een rommeltje want ik voed momenteel weer om de 2 a 2,5 uur... Wat slokken en dan heeft hij weer genoeg. Maar vervolgens wel na een uur slapen wakker worden van de honger!

Misschien een groeispurt? Of komt je cyclus weer op gang?

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Geen idee. Bij de oudste heb ik ze nooit zo gemerkt. Alleen volgens mij net na de kraamweek. Alleen clusteren de eerste maanden en met 6 maanden kwam ze weer vaak en zaten we weer op een voeding of 8.
    Met de jongste ook niet echt tot nu toe.

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik zit hier ook voor mijn gevoel wekelijks in de regeldagen ;)
    Weet niet waar het aan ligt, ben er nog niet achter..

Lastig hé, die kleintjes zonder gebruiksaanwijzing :)
    Wist je nou maar wat er was ;)

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    bij de oudste had ik echt een lange 4 mnd dip....die was echt wel vervelend! duurde denk ik ook 4 wkn ofzo!!!!
    met 5 mnd kwam hij ook ineens weer voor een nactvoeding...

wordt je mss ongesteld?
    hoe zit het met je schildklier? ( dat bleek bij mij een oorzaak!)

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    schildklier, geen idee !!
    cyclus, nog niks gemerkt maar was bij de eerste ook rond deze tijd dus dat kan!

het is inderdaad wel deze periode, ik hoop dat het straks beter gaat. Vandaag gelukkig alweer wat meer voedin. hopelijk voor iets langer nu!!

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ben de 7e weer ongesteld geworden voor het eerst. Kan het daar ook aan liggen dan? Hij komt 's nachts ineens vroeger en overdag de hele dag wakker...

9. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Rot he, die onduidelijkheid steeds. Hier ook regelmaand tussen de 3,5 en 5,5 maand ofzo. Probeer erbij te ontspannen, vertrouw op je voeding, schrijf evt de voedingen wer een tijdje op om te zien of je er iets aan kunt ontdekken - nieuwe regelmaat bijv.

Deel Deze Pagina