Die regel binnen 8 weken niet in quarantaine en testen is helemaal niet nieuw? Die was er allang. Dat heeft niets te maken gehad met het volledig opengooien, maar met het feit dat je binnen 8 weken nog positief kan testen van een vorige besmetting en de kans op een nieuwe besmetting binnen die periode bijna niet aanwezig is.
Daarom zei ik later ook; je kan zelf beoordelen of dit echt klachten zijn. 5x een kuchje is voor mij echt verwaarloosbaar en geen klachten te noemen. Een positieve pcr zegt nu ook niks over een besmetting, omdat je dus nog virus bij je kan hebben.
Hier is toch helaas sprake van een herbestemming. Komt vaker voor nu de omrikon variant er is. Wij hadden rond 5 dec nog de delta variant. Blijft vervelend. Ze moest erg huilen vandaag omdat ze WEER in quarantaine moest. In dec ook 12 dagen in quarantaine gezeten Bedankt voor het meedenken allemaal. Heel fijn!
He balen zeg, zielig ook, weer quarantaine. Hoop dat jullie er toch wat leuks van kunnen maken en dat jullie er niet ziek van worden.
Super zielig! Ik zou het ook enorm vervelend vinden voor mezelf maar vooral mijn oudste die in december 3 weken in quarantaine heeft gezeten. Zometeen krijgt ie en zitten we weer. Niet te doen. Beterschap!
Ach wat sneu! Stomme omikron (behalve dat ie hopelijk milder is) Heel veel beterschap!! Hier heeft mijn dochter op 4 december ook positief getest (ook nog delta) en haar vriendin op school heeft nu Corona, dus wij gaan haar nu, ondanks pas Corona gehad ook extra in de gaten houden. Hopelijk zijn jullie er snel weer vanaf!
Lief jullie reacties. We gaan er indd maar het beste van maken. Hopelijk krijgen mijn man en ik het niet ook nog eens. Zal je zien dat ze over een week naar school mogen, dat de klas dan in quarantaine zit.....