Ik zou het idd ook negeren en verbeteren hoe het wel hoort, zonder dat woord... Straffen lijkt me op die leeftijd niet echt een goed plan (ieder zijn eigen)
Negeren Rox. Nikita zei Aad vorige week ook vrolijk na toen hij dit woord zei. Ik ben er ook niet blij mee, maar na 2 keer gezegd te hebben en wij genegeerd te hebben, zei ze het niet meer. Ze zijn zich er echt niet van bewust. Goed ding trouwens dat die persoon niet meer welkom is bij jullie! Kan ik bij Aad niet doen haha
hai hai dat is heel vervelend... mijn zoontje pikt ook af en toe dingen op.. meestal zeggen we dan dat mag je niet zeggen, dat is niet lief.. meestal is t dan ook afgelopen maar somige woorden weet ie dat ie t niet mag zeggen maar probeert t af en toe toch, ik hoef dan maar aan te kijken en hij weet hoe t zit haha al weet hij natuurlijk nog niet wat ie allemaal zegt en of ie er mensen pijn mee doet... persoonlijk lijkt t me niet slim om t nu te negeren en na een tijdje je kindje te straffen voor t zeggen van deze woorden... denk dat verwarrend word dan omdat er eerst geen aandacht aan besteed word wat me een goed idee lijkt en na een tijdje de wind van voren krijgt... maar goed dat is mijn mening.. verder veel succes met de onderzoeken etc...