Hallo, Als het goed is, beval ik binnen nu en iets minder dan 2 weken van een dochtertje. Aangezien me zoon (2 jaar) al heel goed met me meeloopt, maar toch af en toe neigingen heeft om aan me been te hangen om verder getild te worden of in de buggy te gaan zitten, wil ik zo'n meerijdplankje aanschaffen. Maar wat zijn jullie ervaringen daarmee? Gaat een peuter echt zoet op staan of wil hij alsnog zitten? Er zijn er best veel te koop op marktplaats dus keuze zat. Hebben jullie goede ervaringen met een bepaald merk of juist niet? Ik ben benieuwd naar jullie meningen hierover. Groetjes, Kim
Ik had ook nderdaad een meerijplankje aangeschaft en de mijne vond het helemaal geweldig en bleef ook altijd staan. heb m toen voor 60 euro nieuw gekocht maar achteraf had ik ook liever op mp gekeken, want we hebben hem maar weinig echt gebruikt. meer voor als we naar de stad gingen of het ziekenhuis, maar hier in het dorp niet.
Dat vond ik nou ook dat ze nieuw best duur zijn Het is toch alleen een plankje met een wieltje eronder? Bedankt voor je mening
moet je wel opletten met wat voor kinderwagen je hebt want die ik heb daar kan geen meerijd plankje onder (adventure quicksilver)
ik ben ook op op zoek naar een kiddyboard (=meerijdplankje) en heb ws ook al gevonden op mp voor 20 euro ik heb zelf een quinny speedi, moet dus ook nog even zeker weten dat ie ook daarachter kan
Wij hebben de maxi cosi mura en een plankje moet lukken, hebben ze in de winkel verteld. Baby is nog niet geboren, dus nog niet geprobeerd, maar is vast geen probleem. Wij hebben ze nieuw gekregen en was vrij duur.
Ik heb er eentje 2e hands gekocht en 1x gebruikt. Vind het niet fijn, kan zelf niet meer fatsoenlijk erachter lopen en mijn zoon blijft er toch niet op staan. Staat nu dus weer op MP
Daar ben ik inderdaad een beetje bang voor. Ik heb dadelijk een baby in de wandelwagen en een peuter los. Ik vind het ook weer zonde van het geld om een hele duo wagen te kopen. Hij kan prima lopen, alleen af en toe wordt hij het opeens zat en wil hij verder getild worden....en dat zie ik niet zo zitten. Maar goed als het echt niks is, kan ik dat ding inderdaad weer op MP zetten
Wij hebben er ook eentje. Inmiddels niet meer echt in gebruik, want ZL is nu drie en loopt gewoon zelf mee, zonder problemen. Maar in het begin hebben we hem wel veel gebruikt. Hij vond het ook erg leuk om erop te staan. Ik schoof altijd het stuur zover mogelijk uit, zodat hij daar nog voor kon staan en ik er goed bij kon om te duwen en te sturen.
Wij hebben een meerijdplankje gekocht. Wilde er eigenlijk niet aan, maar een keer geprobeerd in een winkel en Eva vindt het geweldig. En toch ook wel makkelijk. Ik las een tijdje terug dat een kindje er eventueel ook op kan zitten en dan de benen in het boodschappenmandje kan doen. Geen idee of dat echt werkt (zal ook per kinderwagen verschillen), maar kan ook wel handig zijn. Wij hebben een Speedi en ik geloof een buggyboard en dat gaat prima. Wel gaan we dan de handrem eraf halen, anders prikt ie zo in Eva's hoofd . En als Eva straks net zo dol op haar zusje is als dat ze nu op baby's is, is het ook erg leuk voor haar dat ze dan haar zusje goed kan zien (al kan ze het nog niet supergoed zien omdat ze vrij klein is).
Zojuist een bod geplaatst op MP voor een kiddyboard. Wij hebben een Mutsaerts wandelwagen. Ik ben benieuwd hoe Koen het bevalt.
Hier uitgerekend in aug dan is mijn dochtertje 3.5 en heb toch ook maar zo,n meerijdplankje er bij gekocht mocht je wat langer lopen en ze wordt wat moe kan ze daar mooi op staan ..
Wij hebben vandaag een pankje + zitje erop gekocht! Dit zitje is er ook af te halen zodat je er alleen op kunt staan. Mijn zoontje is 2jr en 3 mnd als de baby geboren wordt. Ik ben begin juni uitgeteld. Denk dat ik dan vaak even naar mijn ouders etc loop. Vond het wel fijn dat hij ook even kan gaan zitten.. Ze zijn idd pijzig.. Heb nu ( ivm korting ) er iets meer dan 100 euro voor betaald..
Wij hebben een buggyboard van Lascal. Op zich een handig plankje, maar hij paste niet goed op onze X-Adventure Researcher kinderwagen. Het plankje kon wel goed worden bevestigd, maar onze zoon stond met zijn hoofd tegen de tussenstang aan. Hij wilde er dan ook niet op blijven staan. Inmiddels hebben we een Prénatal buggy waar het plankje wel op past. En nu vindt hij het prima om op het plankje te staan. Tenzij hij een dwarse bui heeft, dan wil het nog wel eens gebeuren dat hij zonder aankondiging van het plankje afstapt als je nog aan het lopen bent. En dan valt hij natuurlijk op zijn snufferd. Of hij wil niet op het plankje én niet lopen, maar opgetild. Ja dag, hij is toch al 15 kg zwaar en meestal gebeurt dat als je nog heel ver van huis bent. Nadeel van het plankje vind ik dat de wieltjes vrij dicht op het plankje zitten waardoor er gemakkelijk veel zooi tussen blijft zitten. Vooral in de herfst en winter is dat niet handig, want door al die blader- en sneeuwtroep blokkeren de wieltjes regelmatig. Verder vind ik het een superhandig ding. Groetjes, Wendy
hier ook een plankje toen aangeschaft.. mijn zoontje moest nog 2 worden toen ons dochtertje geboren werd... hij heeft er 2 keer opgestaan.. daarna was ie m zat.. hij wou alleen maar lopen... gelukkig via mp gekocht en niet nieuwe hihi