Mijn zoontje wordt snachts om het uur wakker omdat hij de fles wilt. ik ben echt doodop heb alles geprobeerd maar weet het gewoon niet meer. hij krijgt geen normale voeding meer dat wilt hij niet hij krijgt dus pyama papjes verder lust hij gewoon weinig. iemand tips hoe ik hem een vol buikje kan geven?
dus als hij om 20uur op bed ligt,word hij wakker om 21uur voor een pyama papje?? en om 22uur en om 23uur en ga zo maar door?? mis brood geven,maar vind het wel een beetje vreemd. hoe weet je zo zeker dat hij honger heeft,mischien heeft hij een droge mond en wel dorst. (btw je topic staat verkeerd hier)
Ik denk geen normale melkvoedingen en ip daarvan piamapapjes? Wel zoet.. snap dat hij dat lekker vind.. hij eet wel bijvoeding denk ik? Moeilijk hoor..
jaja hij eet brood en fruit en avond eten en een lange vinger enz maar hij komt echt alleen maar snachts om het uur
Als hij overdag gewoon zijn voedingen krijgt en voor het naar bed gaan een pyamapapje, dan kan het bijna geen honger meer zijn. Je zegt ook dat hij om het uur wakker is, geef je hem dan ook iets te drinken/eten? Wat eet hij overdag? Wat is zijn schema? gewoon even wat vragen om te kijken waar het fout gaat. (wat anders kan bedoel ik natuurlijk)
in de ochtend krijgt hij een fles rond 10 uur fruit daarna fles rond 12 uur brood dan slapen daarna flesje dan avondeten daarna fles en naar bed ik geef hem dus als hij wakker wordt een fles anders stopt hij niet met huilen:S
dan zal het wel gewenning zijn lijkt me.. heel moelijk maar toch afbouwen denk ik! 1x kan gaan kwaad maar elk uur?
Ik zal even uitleggen waarom ik dat vraag. Het kan namelijk ook zijn dat je hem te veel voeding geeft en hij daardoor buikpijn krijgt. Als kindjes buikpijn hebben proberen ze door middel van zuigen/drinken dit weg te krijgen. Maar op die manier wordt het alleen maar erger. Hoeft het dus niet te zijn hoor, maar daarom mijn vorige vraag om even inzicht te krijgen.
hij krijgt denk 2 flessen van 8 uur savonds tot smorgens hij wilt steeds slokjes nemen en valt dan weer in slaap de speen pakt hij niet
Hoeveel cc geef je hem per dag en wat eet je zoontje tussendoor. Ik vind namelijk 4x200 cc en dan 's nachts ook nog het nodige en daarnaast volledig warm eten en brood erg veel voor zo'n kleintje.
ik denk zelfdat hij niet teveel krijgt nou slaapt hij al heeel lang heel slecht maar nu wordt het steeds erger en snap er niks van
Och jeetje, misschien beetje achteraf gelul: Maar daar had je nooit mee moeten beginnen! Hoe je hem eraf krijgt, ik heb geen idee! Toch laten huilen en water aanbieden.. Pyamapapjes zijn vreselijke calorie bommen, laat staan alstie dit snachts nog elke keer aangeboden krijgt. Hij zal er toch aan moeten gaan wennen dat dit niet kan en het klinkt idd als gewenning. Probeer het troosten wat hij nu krijgt door de fles te drinken, krijgt door iets anders. Een speen? Een muziekje? Etc. En het niet lussen zou ik ook mee oppassen.... kinderen moeten wennen aan melk etc... Geef ze daar ook ruimmm de tijd voor. Als jou kindje 9 maanden is, vrees ik dat je hem die tijd niet hebt gegeven. Pyamapap word meestal meteen geaccepteerd omdat het zoet is of er een speciaal smaakje aan zit. Succes!
hij neemt 4 flessen 200 per dag met de nacht mee dan eet hij fruit broodje warm eten half potje en lange vinger
Maar krijgt je zoontje nu dan in de avond/nacht ook iedere keer een pyama-papje of wat doe je? Mijn zoontje is trouwens ook gek op die pyama papjes maar omdat er zo veel suiker in zit krijgt hij hem van mij alleen s'morgens,in de avond peutermelk met een stuk fruit en een flinke schep bambix waar ik een shake/papje van maak. Word hij niet juist wakker door al die pyama pakjes (door de vele suikers die hij binnen krijgt)?
Geef Lin80 hier wel gelijk in.. De darmpjes van een kleintje gaan enorm aan de slag na het krijgen van gewone pap.. Pyama pap reageren sommige kindjes nog weer sterker op.. Een nieuwe fles troost idd even, maar deze zal hetzelfde effect geven na een tijdje. Zo blijf je in die cirkel.