ziek na 14 maanden prik?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zwangerevrouw, 15 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    was jullie kindje ook zo ziek na de 14 maanden prik? Och Och mijn jongste.... zo ziek al 3 dagen....

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Mijn zoontje is er niet zo ziek van geworden, alleen hangerig. Alleen kreeg hij best heftige vlekken in zijn gezicht waar hij nu nog last van heeft..
    Beterschap voor je kleintje!!

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Beide kindjes zijn er flink ziek van geweest. Beterschap

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Topic verplaatst van peuter en kleuter naar baby en dreumes.

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Dinsdagochtend geweest maar er (nog) niet ziek van, van één van de prikken kunnen ze een week later ziek worden werd hier gezegd....wacht het af.

6. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ja best wel. Eerst dezelfde dag een reactie (verhoging, hangerig, huilen) en toen precies een week erna weer koorts, huilen en lijkbleek. Dit hield 3 dagen aan met daarna nog een aantal dagen echt moe, bleek met wallen. We zaten toen pas op 1 slaapje maar door die prik zat ze weer terug op 2 slaapjes.

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wel hangerig, niet echt ziek. Wel veel vlekken waar hij nu, een maand later, soms nog lasr van heeft...

8. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hier ook echt ziek van geweest!

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon had toendertijd maandagochtend de prik gekregen en 's middags kreeg hij flink hoge koorts (38,5-39,5) en die heeft drie dagen aangehouden. Daarna was de koorts plots weg (hij werd wakker zonder koorts) en 's middags kwamen er ineens allemaal rode vlekjes op zn lichaam (vrijdagochtend). We zijn toen bij ha geweest en zei 6e ziekte. Hij zei dat het niet van de vaccinatie kwam maar wij vonden het wel heel erg toevallig. Onze zoon was/is nog nooit zo ziek geweest en gaat niet naar een psz/kdv/go en kwam toendertijd niet tot weinig in contact met andere kindjes.

De vlekken verdwenen na een dag of 5/6 maar het heeft zeker twee weken geduurd voordat hij weer de oude was. X

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Pfff mijn zoontje mag maandag.. Ik ben nu al huiverig voor het ziek worden, als ik het zo lees worden er veel kindjes toch echt wel ziek van..

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    De oudste had 0,0 last van de BMR, terwijl hij de prikken ervoor wel een reactie had. Hopelijk valt het met de jongste over 2 weken ook zo..

12. happymama

happymama Niet meer actief

mijn zoontje is bijna 2 weken geleden geweest en nergens last van gehad , mn dochter had overgens ook nooit ergens last van

13. sundance11

sundance11 Actief lid

24 jul 2011
    328
    0
    16
    Hier donderdag de prik gehad. Tot nu toe nog niet ziek. Ze zeiden idd dat je van deze prik een week later ziek kan worden.

hoop het niet, heb nog het eea op programma staan volgende week haha.

Deel Deze Pagina