Hallo meiden, Ik heb helaas nog steeds geen werk, dus we moeten het nog steeds doen van mijn vriend zijn loon. Niet gemakkelijk en zeker niet als je dringend nieuwe zomerkleding nodig hebt. Alles wat een beetje modern is, is welkom. Denk aan leuke broeken, leggings, tuniekjes etc. Mijn broekmaat is 48 en mijn bovenmaat is xl/xxl. Ligt een beetje aan hoe het kledingstuk valt. Heb namelijk nogal veel tiet... Wie kan mij er aan helpen? Het liefst voor een klein bedrag of ruilen tegen babykleertjes ofzo? Ik heb nog veel leuke dingen voor een jochie. Liefs Minya
Kijk eens even bij mijn advertenties Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage. Misschien zit er wat voor je bij.
minyaweth, ik ben pas bij de wibra geslaagd! broeken helaas niet..maar daarvoor ben ik naar een outlet geweest..had voor 40 euro 2 broeken en voor 12 euro dan 3 shirts bij de wibra... Oke, het is niet heel erg modern...maar goed genoeg voor hier!
Ligt er een beetje aan hoe het valt denk ik... Ik heb 1 spijkerbroek van de Miss Etam en die is ook maat 46 en die past wel.... @Antares: Dankje voor de tip! Ik zal er eens kijken Ik mag graag in leuke broeken, leggings, (spijker)rokjes lopen met leuke shirts en tuniekjes. Ik kom altijd verschrikkelijk leuk spul tegen bij de Miss Etem en zelfs bij M&S mode, maar nieuw kunnen we het op het moment helaas niet betalen.
Hee ik had je gepb-t dat ik vandaag even foto's zou maken. maar via pb weet ik niet hoe ik de foto's moet sturen dus zet ze hier even neer. ik heb er een beetje overheen gelezen dat broek maat 48 moet zijn, die hebben we hier alleen in mat 42 liggen, sorry. rokken zal dan ook niet gaan ben ik bang. maar ik heb nog wel een aantal andere dingen liggen ik zal de foto's even erneer zetten.
dit is een XL leuke vlotte jurk nooit gedragen, je zou hier eventueel voor de zomer de mouwen af kunnen halen en omzoomen laat maar zeggen,
jurk maat L... ( ik zie nu trouwens dat het linkermouwtje op de foto niet zo mooi valt ..die is naar binnen geslagen) valt groot, ik heb zelf een L en ik verzuip erin.
hier is niets van gedragen. maargoed je loopt natuurlijk wel het risico dat het niet past, mijn moeder hoeft er niets voor te hebben, alleen de verzendkosten.(6,75) ik hoor het wel van je.
Ik zal eens kijken wat ik nog voor je heb. Dat mag je zo van mij overnemen of ruilen tegen Jongenskleertjes.. Ben in verwachting van een knul.. Ik heb ook veel tiet en weinig truitjes maar zal straks de kast eens uitspitten voor je! (K) Komt goed!!
ow en dat bruine jurke is echt (L) Als jij hem niet wilt dan heb ik wel interesse. Maar Minya heeft eerste keus (K)
ik zal van de week ook ff kijken of ik nog wat shirts heb liggen. Heb ook veel (.)(.). broeken heb ik denk ik niet, heb zelf 40-42 normaal. tuniekjes/jurkjes weet ik zo niet wat ik nog heb.
@Mejojo: ik vind die laatste 2 jurkjes wel heeeel erg mooi! Maar vallen ze ook echt als een 'echte' ruime L? Ik kom ook wel eens in winkels waar maatje XL bij wijze van nog steeds heeeeeel erg smal en echt voor slanke dames is zeg maar... @Cupcake en winniethepoeh: Super bedankt!!!
Zoo he ben in slaap gevallen dus ik kan de kast niet meer uitzoeken.. Zoontje slaapt erin.. Zal morgen voor je kijken dan..