ideale fles bij bv

Discussion in 'Borstvoeding' started by sandranuijs, Dec 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

Apr 29, 2010
    713
    1
    16
    Ik kreeg de tip om brestflow flessen aan te schaffen ivm borstvoeding. echt een aanrader die ik hier wilde delen met jullie :)

2. fafje

fafje Niet meer actief

klopt vind em ook echt goed...al had zoonlief ook geen probleem met avent...deze klikt op mn kolfaparaat, dus iets makkelijker voor mijzelf

ik vind de Breastflow ook echt een aanrader

3. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Geen ervaring met die flesjes, maar wel met Nuby Natural Touch siliconen flesjes. Ik durf niet alle lof toe te schrijven aan dat flesje, maar de eerste keer dat ik haar via een flesje gaf, hapte ze gelijk goed en wist ze wat ze moest doen.

4. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Heb hem ook maar mijn absolute flesweigeraar weigert deze fles ook consequent.

5. Engel79

Engel79 Actief lid

Aug 5, 2010
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor onze flesweigeraar heb ik zelfs een flesje uit het buitenland gebruikt 'Playtex' ui de UK. Daarna wilde ze uit alle flessen wel drinken.

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Denk dat het gewoon heel verschillend is per kindje met welke fles en welke speen en evt welke combi daarvan ze wel die fles gaan pakken. Ik denk dus niet dat je kan spreken over 1 fles in het speciaal die ideaal zou zijn in combinatie met borstvoeding of met het weigeren van flesjes.

Hier geen weigeraars, maar de jongste heeft leren drinken aan een difrax speen, daarna of nouja een beetje tegelijk aan de borst. Hier dus heel goede ervaring met difrax (hebben de oudste ook altijd uit gedronken).

Liefs Hanneke.

7. hypermobilia

Aug 17, 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    uhm.. ondertussen hebben we in huis: avent, nuby, bibi.... breastflow en de medela calma.. maar zoon lief weigert ze allemaal.. gelukkig gaat de borst goed:)

8. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

Mar 8, 2010
    430
    0
    0
    Hier ook alle flessen al geprobeerd zoonlief weigerd alles..

9. theangels

theangels Bekend lid

Jul 20, 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    De oudste drink prima uit avent dus ik had nog lekker voorraad voor de jongste (dacht ik)

Die drinkt er dus niet uit. Bij hem nuby natural touch en tommy tippee (uit de gratis babydozen ;)) Die vindt meneer wel lekker :( als zijn hoofd er naar staat want mama is nog steeds lekkerder hehe

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Er bestaat geen 'ideale' fles naast borstvoeding, elk kind is anders.

Maar mijn ervaring is dat de meeste kinderen nog het makkelijkste uit het goedkoopste drogistenflesje drinken, zo'n ding met een speen erop zonder hightech rimram.

11. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

Apr 29, 2010
    713
    1
    16
    Ik noemde het een ideale fles omdat deze het dichtste bij de vorm van de borst komt en je kindje er moeite voor moet doen om melk uit de fles te halen.
    Bij gewone flesje is het gewoon drinken en dan is het -als je er niet op let- binnen 5 min leeg en denkt ie vanzelf maar dat flesje is veeeel makkelijker als mama dr borst....en voor je het weet weigert ie misschien de borst!

Ik kende het flesje niet en hoorde het via via en toen dacht ik gelijk dat plaats ik hier voor alle andere vrouwen die flesje willen proberen zonder een vergroot risico dat de borst verwarring ontstaat

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nou het is ook gewoon een heel goede fles hoor! Vooral geschikt voor flesweigeraartjes. Maar net als alle flessen geeft ie wel kans op zuigverwarring, dus even wachten tot je kind 4 weken is voor je 'm gebruikt!

Share This Page