ons zoontje van ruim 2 wil niet meer in zijn eigen bed slapen dat is gekomen toen ons jongste zoontje in het ziekehuis lag en wij bij mijn schoonouders logeerde want dit was dichter bij en hij dus tussen ons inlag of tussen hun in nu wil hij dus niet altijd meer in zijn eigen bed dan schreeuwt hij alles bijelkaar. maar kan hem dan wel in ons bed liggen wat dus eigenlijk niet de bedoeling is maar dan moeten wij er ook langs komen liggen en dat gaat niet zo vroeg al. hoe krijgen we hem weer in zijn eigen b lated zonder problemen te langen huilen gaat niet want ben dan weer bang dat de jongste wakker word hoop dat iemand tips heeft of het ook mee heeft gemaakt alvast bedankt
Ik heb het niet zelf meegemaakt, maar misschien is het een idee om hem in zijn eigen bed te leggen en er dan zelf even bij te gaan liggen (als hij al een groot bed heeft natuurlijk....) even samen praten en dan naar beneden, als hij dan gaat huilen zeggen dat je na de koffie of thee nog even een kusje komt brengen. dat laatste doen wij ook bij onze dochter we zeggen dan "als je heeeeel stil bent komt papa of mama je nog even een kusje brengen" werkt super! succes met je zoontje....
hallo dat hebben we ook al geprobeerd maar als ik dan wegga begint hij alsnog te huilen en zeg dan dat ik na 5 min terug kom als hij stil is maar helaas helpt dat niet maarja hopen maar dat het een fase is dat het weer over gaat bedank voor je tips