Bewegingen tweede later voelen dan eerste ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zwangervanbrusj, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Ik ben momenteel 17 weken zwanger van ons tweede kindje maar voel nog geen bewegingen, tijdens de zwangerschap van de eerste kon je het met 17 weken en 3 dagen al van buitenaf zien.

Zijn er meerdere die de tweede ook pas later in de zwangerschap voelden?

Weet niet van een voorgelegen placenta is mij bij de echo's niet meegedeeld, morgen kwart voor 9 gelukkig naar de gyn. om zekerheid.

2. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Nou,

Jij zegt het en ik dacht het dus ook al. Zoals je ziet zijn we bijna even lang zwanger en had ik ook al het idee dat ik het bij mn vorige zwangerschap al eerder voelde, met 15 wk ofzo.

Ik denk het 2 dagen terug al wel gevoeld te hebben, maar nu niet regelmatig, volgens mij is dat nog niet iets om me zorgen over te maken toch?

Ik zou het morgen even vragen aan je gyn, maar volgens mij is het niet abnormaal. Bij de eerste echo hebben ze mij trouwens ook niet gezegd dat ik een voorliggende placenta heb.

Gr, Manon

3. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Even lang zwanger zie ik zelfs! Weet je al wat je krijgt?

4. Zwangervanbrusj

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Hey wat grappig, wij weten nog niet wat het word 12 feb. hebben we de 20 weken echo.

Ik denk het ook wel al gevoeld te hebben maar idd. niet regelmatig en ook niet dat er dan weer een reactie kwam.

Je hoort om je heen alleen maar verhalen dat mensen het juist eerder hebben gevoeld en hierdoor word ik dan wat onzeker (heb hiervoor 2 miskramen gehad en ons eerste zoontje kwam met 31 weken 4 dagen).

Ik hoop morgen bij de gyn. duidelijkheid te krijgen en dat ons kleine moppie nog maar groter mag groeien en zijn mama straks alle kanten van de buik mag laten voelen haha.

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

vast een voorliggende placenta meid ;) heel veel succes morgen!

6. Zwangervanbrusj

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Gisteren op controle geweest en idd. een voorliggende placenta en daarbij ligt het lekker naar achteren ingenesteld.

Hartje klopte mooi en bewegingen gingen wel gewoon door, deze mama voelt ze alleen helaas nog niet :cry:

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

gefeliciteerd! gelukkig is alles goed :)

8. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam

9. IloveYOU

IloveYOU Lid

3 aug 2008
    51
    0
    0
    huisvrouw,mama
    Bodegraven
    Ik heb wel het idee dat ik al wat voel..

Maar bij mij voelt het als de hele tijd een soort druk in mijn onderbuik.

En soms alsof er iets onder je huid doorglijd.

heeft iemand anders dit ook?

Deel Deze Pagina