Hoi Dames, Ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt, kijken wie zich er in kan vinden.. Ik heb normaal een cyclus van 35 dagen.. op dag 36 altijd ongesteld. 2 maanden geleden gestopt met de pil vandaar de schommeling. Op dag 20/21 positieve ovulatietesten, 2 dagen kramp en duidelijk cervixslijm.. eitje wel gevoeld, veel geklust.. Gister dag 36.. gisteravond "menstruatiekrampen" en misschien 1 druppeltje lichtroze bloed. Normaal ben ik meteen flink ongesteld. En vannacht en tot nu niets meer.. ook geen kramp meer.. ik heb 4 dagen geleden een test van kruidvat gedaan en die was negatief.. nog 1 halen nu? of even afwachten..? Ik moet a.s vrijdag een behoorlijke sportkeuring doen.. dus wil het voor die tijd eigenlijk wel even zeker weten.. Wat zouden jullie doen?
ik zou dan voor de zekerheid nogmaals testen, ik wl je wel eerlijk zeggen, dat ik al sinds 2008 geen pil meer slik, en ik heb de laatste 3 cyclussen ook heel wat keren gedacht dat het raak was, zere bosrten en allelei kwaaltjes waar ik normaal geen last van heb! ik weet niet maar heb wel gelezen dat je cyclus elke keer kan veranderen! Dus misschien is het deze maand gewoon allemaal wat anders,Ik hoop natuurlijk dat je ons straks een knal test kan laten zien. Liefs mamavand
Hoi en dank je wel! Ik vind het zo zonde van al die weggegooide testen.. Ja het heeft wat geschommeld na het stoppen van de pil, maar ik heb de pil ook niet zo heel lang geslikt en daarvoor al jaren 35 dagen.. heb het eitje ook echt gevoeld en gemerkt en de testen gaven het ook aan.. gister wist ik ook zeker ongesteld te worden, en ik ben echt niet dagelijks bezig geweest met het denken aan zwanger zijn.. voel niet zo veel nu hoor.. ik heb alleen de afgelopen week gemerkt dat ik vaker moet plassen dan normaal en mijn tepels zijn wat gevoelig.. maar dat zijn ze wel vaker!
Hoi, Het kan nog aan het ontpillen liggen, maar kan ook een innestelbloeding zijn geweest. HCG hormoon wordt pas na de innestelling in grote hoeveelhede geproduceerd, zodoende kan het een fout negatieve test zijn doordat hormoonspiegel nog te laag is. Ik zou aanstaande donderdag nog een test doen. Mocht die weer negatief zijn, terwijl jij nog duidelijke klachten hebt dan zou ik mijn keuring verzetten. Een pittige keuring met b.v. een maximaal test/inspaninningstest zou ik nl. niet doen wanneer ik nog erg mijn twijfels zou hebben. Hoop dat je hier wat aan hebt. Lastige situatie! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt Succes!
Hoi Dank je! Een innesteling vind toch altijd plaats 5 tot 7 dagen na de bevruchting? Ik zit nu op 15 dagen dpo.. ik heb overigens wel al kinderen maar ik kan me gewoon niet meer herinneren hoe het voelde...
Hi, Innestelling kan tussen 4-14 dagn. Het klopt dat het bij de meeste vrouwen tussen 6-10 dgn is. Voor 4 dgn en na 14 dgn wordt het zeer onwaarschijnlijk. En tegen de tijd dat je afscheiding ziet, is de innesteling meestal allang aan de gang. Groetjes