Help eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ikke89, 5 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke89

Ikke89 Lid

17 jan 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames
    Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen.
    Maar zit met een vraag.
    Ik ben afgelopen maandag 2 juli mijn eisrpong gehad ik had die dag gelijk al last van bruinbloed verlies.
    Nu is het ondertussen donderdag en ik heb het nog.
    Zit hier best wel mee, heb al op internet gezocht en daar kom je de engste verhalen tegen.
    Herkend iemand van jullie dit?
    Of weet iemand wat het is?

2. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Hoe weet je zeker dat 2 juli je eisprong was? Het klinkt namelijk meer als een beginende ongesteldheid.

3. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Je hebt trouwens best kans dat je onderwerp verplaatst gaat worden. Losse mogen niet in het nod forum

4. Ikke89

Ikke89 Lid

17 jan 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het het uit reken wanneer ik mijn laatste menstruatie heb gehad zou het rond deze datum moeten zijn.
    En dus nog lang niet ongesteld moeten worden ik ben altijd regelmatig.
    En ik had geen idee waar ik deze vraag moest stellen vandaar dat ik hem hier heb geplaatst.

5. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Je kan je vragen het beste stellen onder het forum "zwanger worden".

Ik weet niet of je pas gestopt bent met de pil. Dan kan het namelijk best zo zijn dat je na een aantal maanden regelmatig geweest te zijn indeens een onregelmatige maand hebt. Het ontpillen kan wel even duren. Het is so wie so lastig om je ei te berekenen zonder verdere hulpmiddelen. Als je het echt zeker wilt weten kan je ovulatietesten gaan gebruiken of je temperatuur bijhouden. Zodra je dan weet wanneer je ei precies is moet je ongeveer 14 dagen daarna ongesteld worden.

Als je nog niet zo lang bezig bent voor een kindje zou ik dit allemaal nog niet gaan doen. Gewoon lekker klussen en wel zien waar het schip strand. Je hoeft je zeker niet meteen zorgen te maken als een maand niet helemaal gaat zoals jij wilt. Dit kan gebeuren, geen enkel lichaam volgt precies de theorie.

Mocht dit blijven en niet doorzetten in een ongi dan zou ik even de huisarts bellen of een zwangerschapstest doen. Maar er is zeker geen reden tot paniek.

6. Ikke89

Ikke89 Lid

17 jan 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vorig jaar september al gestopt met de pil, en dus ook al zo lang bezig.
    Word er best wel onzeker van dat het nu nog steeds niet gelukt is.
    Hoop dat het nu wel gelukt is.
    Daarom vond ik het zo vreemd dat nu ineens last had van bruinbloed verlies.
    Omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad, en altijd mijn ongesteldheid op het goede moment komt.

Deel Deze Pagina