Heb net sex gehad en daar krijg ik altijd wel een harde buik van daarna, maak me nu alleen heel erg zorgen want ik krijg binnen 25 min wel heel erg veel harde buiken, ze blijven ook maar komen om de paar minuten! (1-3) heeft iemand anders dat ook ooit gehad of moet ik nu spoedlijn van vk bellen?
hier ook heel erg last ervan gehad.. ga lekker onder de douche staan en kijk of het een beetje weg wil zakken hier hielp het wel ff.. maar zorgen maken hoef je niet te doen,,,
Aan de andere kant, als je je echt veel zorgen maakt: gewoon je VK bellen. Het is niet goed voor zowel jou als je kind als je veel stresst.
Zolang ze niet pijnlijk zijn is er meestal niet zoveel aan de hand. Je lichaam geeft hier alleen mee aan dat jet het rudtiger aan moet doen. Probeer ze met rust en een warme kruik te verminderen. Blijven ze aanhouden zou ik zeker de vk even bellen. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook een nacht gehad met extreem veel harde buiken (door stress door persoonlijke omstandigheden). Rustig aandoen en een warme kruik hielpen toen goed. De dag daarna had ik weer af en toe een harde buik (zoals ik normaal gewend was) in plaats van continu. Deze zwangerschap heb ik helaas extreem veel harde buiken - door een grote tweeling met extreem veel vruchtwater - die alleen wegblijven door helemaal niets te doen. Het is niet anders.