Help! Zou het echt?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door awvd, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames

Vanochtend heb ik een test gedaan. Ik heb een wisselende cyclus waarvan de laatste paar maanden het 27 dagen is. Vanochtend deed ik een test.. binnen de 5 minuten dacht ik wel iets te zien, maar goed dat denk ik wel vaker :p ik had hem even weg gelegd, omdat mn man terug kwam van de nachtdienst. Een kwartier later keek ik weer. En toen zag ik duidelijk een streep! En hij lijkt nog roze/paars ook! :$
    ik heb al veel testen versleten de afgelopen paar maanden,maar zo duidelijk heb ik het alleen gehad met de zwangerschap van mn zoontje.

Is dit nou echt? Of is dit een hele snelle indroger? Mn hart zit in me keel op dit moment!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Omdat je binnen 5 min al iets dacht te zien en kv er rustig 30 min over doet om helemaal bij te kleuren zeg ik: ja hoor een streep!
    Hopelijk is hij morgen al duidelijker!!

3. JoyS

JoyS Actief lid

9 jun 2015
    111
    0
    0
    Gelderland
    Ik zie m ook! Voorzichtig gefeliciteerd. Wanneer is je NOD?

4. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Als ik het goed heb, was gister of vandaag mn nod. Is bij mij altijd een beetje lastig.

5. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Hier nog eentje zonder het dekseltje..

6. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Ja hoor ik zie zeker een lichte streep! Ik zou donderdagochtend nog een test doen. Voorzichtig gefeliciteerd :)

7. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Dat is een streep! Ik zou door testen om te zien of de streep oploopt. Het beste is een dag er tussen te laten, dan is het verschil groter ;)

8. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik donderdag nog maar een testje er tegen aan gooi.. spannend! :D

Maar als ik het dus goed begrijp, is dit streepje TE duidelijk voor een indroger?

Grr.. . Mn man ligt te slapen van de nachtdienst, maar heb nu echt de neiging om naar boven te stormen! :p

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Nee het streepje is niet te duidelijk voor een indroger, maar omdat hij er binnen 5 min vaag stond en daarna donkerder werd kan het geen indroogstreep zijn ;)

10. Alva

Alva Niet meer actief

Ja hoor, gefeliciteerd !!

11. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Ik zie m! Hoop dat ze mooi gaan oplopen

12. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Ja goed te zien! :)

13. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ja, hoor! Zo begon het bij mij ook, ik dacht echt even dat ik gek werd :) Maar het streepje staat er echt! Hopelijk lopen ze mooi op.

14. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik zie hem best al wel duidelijk

15. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Het idee dat ik misschien wel weer zwanger ben, begint een beetje te bezinken.
    Echter zit ik me nu wel net te bedenken, dat ik bezig ben met het cambridge dieet. Daarbij mag je als je zwanger bent niet het dieet doen.
    Zou ik de huisarts kunnen bellen om te vragen voor een bloedtest? Zodat ik het helemaal zeker weet? Want als de test klopt. Wil ik zo snel mogelijk stoppen met het dieet.

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

17. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Dit is niet helemaal waar... Ik heb het ook gehad er stond binnen de tijd een heeeeeel licht streepje en hij werd donkerder, maar werd gewoon op mn nod ongesteld... IK ge ervan uit dat het toen toch echt een indroger betrof (de KV2v5 is niet meer wat het geweest is helaas :().

Maar TS ik hoop voor je dat hij gaat oplopen, maar voor rond nod is hij wel erg licht... Succes met wachten!

18. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat het is misgegaan? Rond je nod? Komt heel erg vaak voor. Daarom teste ik deze keer niet meer voor mijn nod aan.

Ik heb zelf een iets latere eisprong. Dat verklaart ook waarom hij nog niet "knalt". Heb net bloedgeprikt i.v.m. het dieet dat ik volg. Als t goed is weet ik vandaag of morgen meer. Spannend!

19. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik zie t streepje wel hoor!

Je bloedtest zal nog niet heel hoog hcg bevatten bij zo'n streepje, zeker nog niet boven de 25 dus de ha zal t nog geen zs noemen.
    Ik zou stoppen met het dieet en morgen weer een test doen, als die donkerder is loopt t op en kun je er vanuit gaan dat je echt zwanger bent!

20. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ik zie um ook. Gefeliciteerd

Deel Deze Pagina