Een gek verhaal met een super mooi eind (begin)😊 Laat ik nou een paar dagen terug begonnen zijn met ovulatie testen. Hij was al snel mooi roze en liep snel op tot een mooie lh piek..😉 Dacht ik dan haha... Maar die gekke ovulatie testen bleven 3 dagen positief, wat dus vrij vreemd is. Ik eergisteren avond me stoute schoenen aan gedaan omdat ik de theezakjes 😆😅die ik heb van me vorige zwangerschap wat voller zag worden en met tanden poetsen au au wat deed mijn tandvlees pijn!!! 😥 & ja hoor binnen de 5 min op een zw test van de action een dikke 2e streep, me man zij al die zw testen zijn zo goedkoop omdat ze nu ook al je lh piek pakken. Maar goed de volgende ochtend toch maar een kv 2 v 5 gedaan en hop, roze ..... Huisarts gebeld en me verhaal uitgelegd en zij zij ga de verloskundige maar bellen, want u bent zwanger mevrouw!! Ik geloofde haar gewoon niet, en ben zo eigenwijs als ik ben in de auto gestapt en heb een cb gehaald, Die gaf aan zwanger 2-3 week. Wauw 😆!!! Vol ongeloof bel ik de verloskundige, en kon direct terecht. Er is toen een echo gemaakt en ben dus plus minus 5 weken zwanger!!! 😆😆😆 Vanmorgen toch nog maar even getest, En ze lopen heerlijk op!!! Wat zit het vrouwen lichaam toch vreemd in elkaar!!! Ik had echt verwacht me eisprong te moeten krijgen en zij nog tegen man lief deze maand is het raak jongen, ik weet het zeker. Van een cyclus van 30 dagen ineens kei snel een eisprong en dus een super korte cyclus. En nog steeds ... kan ik het bijna niet vatten. Ben dol gelukkig!!!! Me 3e kindje en als het goed is laatste zwangerschap (wou graag 3 kindjes) waar ik heerlijk van ga genieten Ik wens jullie meiden allemaal een fijne test tijd zwangerschap en bevalling toe!!!! Heel Veel Liefs van mij. 😘😘😘
Wat een leuk verhaal, hartstikke gefeliciteerd!! Mijn man en ik werden afgelopen week ook blij verrast toen ik een testje deed "omdat deze cyclus wel erg lang duurde". Meteen knalpositief! En al een mooi vruchtzakje met dooierzakje gezien. En dat terwijl ik eigenlijk niet spontaan zwanger zou kunnen worden