Help! Zou het echt?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by awvd, Jul 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Wat een kutopmerking, wil je nog een trap nageven ofzo?
    Als je niks nuttigs kan zeggen hou dan je waffel...

Ts balen :(

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik sluit me hier helemaal bij aan.

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Zie vorige reactie...ik hou mijn waffel voor niemand hier,een banner plaatsen zonder zwangerschap vind ik raar.

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja dus?
    Al wil ze het hele jaar door banners maken so what haar keuze.
    Je hebt er een handje van om sneren uit te delen.
    Misschien eens wat beter opletten wat je plaatst...

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Als er nou niets op haar test te zien was zou ik ook zeggen, waarom heb je een banner gemaakt, maar er is best duidelijk iets te zien. Ik zou nu nog een kv test doen, dan zou hij zeker duidelijker moeten zijn. Zo niet, dan is het toch een indroger geweest. De kv is niet meer wat het geweest is helaas.

6. awvd

awvd Actief lid

Sep 22, 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Hoi, ik snap wat je bedoeld. Maar aangezien mn laatste menstruatie 25 juni is geweest, zou ik dan wel ineens een hele lange cyclus hebben.. van ongeveer 42 dagen. :$ ik gebruik ovulatie testen, die was 11 juli positief. Het is allemaal erg verwarrend. :(

Ik denk dat ik maar gewoon ga afwachten, krampen blijven lichtjes aanhouden. Waarvan vrijdag het een half uurtje behoorlijk heftig was. Voor de rest heb ik sinds vanochtend gespannen borsten en verlies ik erg veel (rekbaar) slijm. Sorry voor de details. Hihi.. ik weet niet wat dit betekend in deze situatie. Morgen misschien nog een test en anders volgende week.

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik plaats wat ik wil.
    Het was geen sneer,maar een advies.Misschien moet je eens leren lezen.Je maakt er nogal een hobby van om alles verkeerd te lezen.

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    De combinatie met dat rekbaar slijm zou op een eisprong kunnen duiden.
    Het kan heel goed dat je ineens een langere cyclus hebt.Dat kan bij iedereen wel eens gebeuren.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,988
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    Rekbaar slijm?? Dat duidt op vruchtbaar slijm en dus dat je ei er (nu pas) aan komt.
    Het is helemaal niet vreemd om een keer een langere cyclus er tussen te hebben zitten. Het lichaam van een vrouw is nou eenmaal geen robot.

Als je nog ovu testen in huis hebt zou ik er daar eens een van doe . Kijken wat die zegt.

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Balen zeg dat je nog geen duidelijkheid hebt..
    Ik zou nog eens een test doen om te kijken wat deze aangeeft.. Die zou nu wel duidelijker moeten zijn

11. awvd

awvd Actief lid

Sep 22, 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Waarom maak jij je überhaupt zo druk om een banner van mij, die nu al weg is. We willen allemaal graag zwanger worden toch en als jij na bijna een jaar een positieve test in hadden hebt, ben je toch ook blij en enthousiast?! Denk je dat ik nu op dit moment zit te wachten op jouw commentaar over mijn banner volgens jou niet zwanger? Hou toch op!

12. awvd

awvd Actief lid

Sep 22, 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Een advies?! Je probeert een ander gewoon belachelijk te maken. Volgens mij maak jij er een hobby van om een ander te zieken.

13. masrya

masrya Fanatiek lid

Sep 11, 2014
    1,270
    2
    0
    Een positieve ovulatie test zegt helaas niks over het daadwerkelijk springen van je eitje. Dit is alleen te bevestigen dmv temperaturen of een echo. Het zou heel goed kunnen dat de test heeft gereageerd op een nieuwe lh piek, dit denk ik omdat je nu ook rekbaar slijm hebt.

Zou het voor de zekerheid nog even gezellig maken!

14. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Je hoeft niet op elke opmerking van Pipo een aparte reactie te plaatsen awvd. Je bent nu een beetje bewust op zoek naar ruzie en naar medestanders die dan zeggen: oeh kijk Pipo weer eens kort door de bocht zijn.
    Zoveel mensen zoveel karakters hier. Ik persoonlijk prefereer de eerlijke, soms harde reacties van Pipo, Be Happy, Rogilio, Hilly etc. Daar heb ik namelijk veel meer aan dan wanneer iemand mijn onterechte hoop bevestigt. Dan val ik namelijk veel harder op de grond wanneer ik uiteindelijk toch weer ongesteld wordt. Deze dames leggen onderweg al een matrasje neer en houden me dicht bij de grond.

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ach Pipo, wel apart dat iedereen hier dan moet leren lezen..
    Je weet niet beter kennelijk, spijt mij voor je.

Awvd zou het inderdaad dan toch even gezellig gaan maken.
    Vrouwenlichamen kunnen rare sprongen maken ;)

16. awvd

awvd Actief lid

Sep 22, 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Er staan genoeg reacties van haar waar ik niet op heb gereageerd. Ben voor de rest niet op ruzie uit, maar hoef niet alles te accepterren toch? En inderdaad er zijn hier veel verschillende reacties, maar ik ben van zulke reacties niet gecharmeerd. Ieder z'n eigen, ik ben meer van de reacties met nuttige info waar ik wat mee kan. En die waardeer ik ook. Voor de rest laat ik me hier ook niet meer over uit.

17. awvd

awvd Actief lid

Sep 22, 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Nou ja, gelukkig hebben we het gisteren gezellig gehad, dus dat lijkt me dan mooi optijd.. ;)

18. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Wat een gezellig topic hier :p

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt TS, misschien voor nu eventjes loslaten en zien hoe het gaat lopen ;) wachten is vreselijk...maar meer kun je niet doen!

Succes en hoop dat je snel een mooie duidelijke test in handen hebt, is het niet binnen een paar dagen/weken dan wel een paar maanden.

19. rikki

rikki Bekend lid

Aug 6, 2012
    739
    27
    18
    Jammer, had voor je gehoopt dat je goed nieuws zou krijgen van de HA..
    Laat je niet gek maken door anderen. Iedereen geeft zijn gezouten en ongezouten mening, doe ermee wat je wil, en leg naast je neer wat je onbelangrijk vindt. Ik hou persoonlijk ook van de ongezouten, soms harde waarheid. Al kan dit soms wel iets minder bot naar mijn mening.

Natuurlijk ben je super blij en opgewonden als je EINDELIJK dat streepje ziet staan en volgens je beredenering alles lijkt te kloppen en te wijzen op een zwangerschap!
    Des te meer klote is het als het dan tegenvalt..
    Daarom een dikke digitale knuffel voor jou!

Kop op! Hopelijk heb je nu je ei, maak je het lekker gezellig en heb je over 2 weken alsnog een mooie test!

20. Deebje

Deebje Bekend lid

Mar 2, 2013
    960
    27
    28
    Female
    Gezellige topic!

Share This Page