Help! Zou het echt?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by awvd, Jul 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda

Okay, off topic iets wat me raakt; ben jij 3 kindjes verloren dat er een sterretje achter die namen staat? Meid toch... 😔

En heb t gisteren nog voor Pipo opgenomen, maar heb het idee dat ze te veel tijd, en te weinig LONT heeft 😂 Jezus zeg....

Meiden ga wat doen en maak geen ruzie op een forum, hoe kansloos.

(Zeker zonder gezicht erachter dan worden en zowiezo snel dingen gezegd waarvan ik denk, moet dit nou)

Voor ts, shit!!!! Ik heb t ook gehad zo'n half jaar geleden een indrooglijntje van Kruidvat 😔 kop op meid, ik weet het een jaar is lang, nu snel naar de huisarts en je door laten verwijzen! Kus

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik heb,door bepaalde omstandigheden waardoor ik veel in het ziekenhuis ben,inderdaad veel 'tijd'...ik verveel me hier nogal eens als de kleine man slaapt,en die slaapt veel;)
    En mijn lontje is lang hoor...ik hou ook niet van ruzie, en zal die dan ook niet zoeken,maar laat me ook niet alles zeggen door steeds dezelfde personen.

3. TotosDawn

TotosDawn Niet meer actief

Allereerst voor de topicstarter, wat ongelofelijk rot zeg! :( Je denkt zwanger te zijn en dan toch zo'n tegenvaller! Succes met het verwerken hiervan en hoop dat je snel een knaltest in je handen mag hebben!

En omdat ik me al meerdere topics lang wat erger aan de manier waarop er door iemand wordt gereageerd, ga ik nu even offtopic wat schrijven naar die persoon.
    Pipo, wat reageer jij vaak onaardig zeg. Je zegt geen ruzie te willen zoeken, maar waarom plaats je dan vaak van die gemene opmerkingen?
    Zo gij niet wil dat u geschied, doet dat ook een ander niet.
    Als jij denkt zwanger te zijn en in je enthousiasme een banner te maken, waarna blijkt dat je toch niet zwanger bent (wat natuurlijk een teleurstelling is), zou jij er dan op zitten te wachten als iemand je even wijst erop dat je niet zwanger bent door te zeggen dat je je banner maar weg moet halen?? Zonder een woord van bemoediging of wat?
    Als je zo graag geen ruzie zoekt, reageer dan wat begripvoller en aardiger.

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Zucht....ik erger me aan jou...nou en?Dan lees je er toch langs heen.

5. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Pipo, waarom doe je zo? Zit je in een heel emotioneel iets? Is jou iets aangedaan? Haat je vrouwen?
    Waarom reageer je zo?
    Zou je ook zo typen als we zouden weten wie je bent zoals op facebook? Zou ik je daar op mogen zoeken zodat ik zie hoe je eruit ziet?
    Of doe je alleen zo omdat je anoniem bent?
    Ik geloof niet dat iemand zo continue doet omdat diegene zo is, er moet iets verdrietigs zijn waardoor jij boos bent op alles en iedereen...
    Kunnen wij je helpen? Wil je zeggen waarom je je zo irriteert en waarom je zo reageert? Sterkte met je kindje, het zal niet niks zijn, je kindje kn het ziekenhus!

6. Soof87

Soof87 Actief lid

Dec 23, 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Als de reacties mensen niet aan staan, dan lees je er toch lekker langs heen. Man, als ik op elke reactie moet reageren wat me niet aan staat, dan ben ik nog wel even bezig. Iedereen heeft heus wel het beste voor met een ander op dit mooie forum. De ene reageert alleen wat directer dan de ander en dat moet men niet persoonlijk opvatten. (Is wel vrouweigen, dat begrijp ik, maar kom op zeg...)

De één heeft behoefte aan bemoedigende woorden en de ander heeft behoefte aan directheid en dat je verschillende reacties krijgt, is dus volstrekt logisch.

Ik hoop voor iedereen, ook voor TS, dat het allemaal goed komt en dat we snel allemaal een tweede streepje krijgen.

7. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik heb je aangemaakte onderwerpen gelezen, je hebt een hoop meegemaakt pipo, ik snap waarom futiliteiten zoals een dun streepje je irriteren, maar voor sommige dames is het wellicht fijner als je dan gewoon geen reactie plaatst. Je kunt meiden/dames kwetsen.
    We blijven vrouwen met hormonen en angsten, dan zijn we niet de leukste wezens op dat moment.
    Sterkte met je kindje. Ts; ik hoop echt dat je snel zwanger mag zijn! Kus

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik hoef toch niet al mijn woorden op een weegschaal te leggen?Dat jullie dingen verkeerd lezen,verkeerd begrijpen of verkeerd opvatten,kan ik niets aan doen...Dat komt grotendeels omdat het een geschreven reactie is,en je niet tegenover elkaar zit.
    Ik heb nog nooit iemand bewust afgekat of belachelijk gemaakt,maar ik reageer wel realistisch,er wordt al genoeg naar de mond gepraat hier.

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    #89 Pipo30, Jul 24, 2015
    Last edited: Jul 24, 2015
    Ik bedoel overigens niet hier in dit topic,maar gewoon in het algemeen op dit forum.En aan Facebook kan ik je niet helpen,want dat heb ik niet.

10. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik had het fijn gevonden als jij ook maar een aardige zin tegen mij had gesproken omdat ik op een aardige toon tegen je praat, met begrip, en je sterkte wens met je kind...
    Dat zal ook wel 'teveel naar elkaars mond praten' geweest zijn...

Nu kan ik wel zeggen wat ik echt denk, en ik denk heeeeel direct, maar dat doe ik maar niet 😂

Fijne vrijdagavond allemaal, ik ga een van mijn beste vriendinnen vertellen dat ik zwanger ben na 2.5 jaar 😍

11. Soof87

Soof87 Actief lid

Dec 23, 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Nee.. Je snapt het echt niet.

Gefeliciteerd! En veel plezier vanavond!

12. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    He, wat leuk, ben jij de 'spokesmen' voor Pipo :)
    Bedankt, gaat zeker lukken 😍

13. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Waarom reageert nu iedereen ineens op Pipo ze is gewoon nuchter in haar reacties en bedoelt het niet zo kwaad ze wil mensen geen valse hoop geven...

14. rikki

rikki Bekend lid

Aug 6, 2012
    739
    27
    18
    Misschien moeten ze dit topic maar gewoon sluiten? :)
    Dan kan TS evt een nieuwe openen waar gezelliger op gereageerd wordt.. :)

15. Myositris

Myositris Lid

Jan 31, 2015
    96
    0
    0
    Overijssel
    Eens

16. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

May 16, 2015
    295
    0
    16
    Female
    Ter Apel
    @Ts, wat jammer meid dat het niet gelukt is, ik hoop voor je dat het snel gaat lukken hoor! @Meissie1001, gefeliciteerd meid. Super hoor, na 2.5 jaar! Veel plezier vanavond met je beste vriendin, wat zal ze blij zijn!

Even offtopic:
    Laten we het gezellig gaan houden met elkaar dames! We kunnen tenslotte nog zoveel aan elkaar hebben. De een reageert misschien iets directer dan de ander, maar dit zal ongetwijfeld niet kwaad of beledigend bedoelt zijn. Fijn weekend allemaal☺

17. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,278
    2,978
    113
    Dames,

Zullen we ontopic en op een positieve manier reacties plaatsen? Wanneer je je inderdaad ergert aan een ander kun je die beter negeren.

Bij voorbaat dank,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

18. Soof87

Soof87 Actief lid

Dec 23, 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoe is het TS?

Share This Page