Hi ladies, Ik heb gedurende de afgelopen maanden vaker jullie mening gevraagd en we dachten er enkele maanden geleden uit te zijn, maar... We zijn opnieuw gaan kijken naar namen en weten eigenlijk nog steeds niet zeker welke het moet worden voor ons tweede dochtertje. Dit zijn wel de final 6, dus hier moet DE naam echt bij zitten. Onze oudste heet L.ynn en onze achternaam is Duits. Zouden jullie nog een maal de poll in willen vullen? Alvast bedankt!
Gestemd op Roos! Tweede keus Eva Succes met de laatste loodjes! Zie aan je banner dat het niet lang meer zal duren
Bedankt ladies! R.osa zo heet m'n mams en m'n nichtje heeft haar dochtertje I.vy genoemd dus vind Evy net te veel daarop lijken Eva was steeds onze nummer 1 naam, maar het voelt nog steeds niet helemaal als 'WhoehoeeeeJa dit is m!' Dankjewel Lizzy!
Hier net mama van Eva geworden dus op Eva gestemd Verder vind ik Anna en Julia ook heel mooi maar Julia minder bij Lynn passen. Sam en Kate vind ik niet zo leuk. Roos past wel mooi bij Lynn maar ik ben persoonlijk geen fan van namen die een bloem/kleur of dergelijke zijn.
Ik heb kate gestemd omdat ik dat het beste bij lynn vind passen. Of zou dat komen omdat ik een Katelynn ken?
Leuke namen zeg! Ik heb op Eva gestemd. Maar ik vind Julia ook erg mooi. Beiden wel een veel voorkomen de naam nu. Kate vind ik ook leuk trouwens!
Bedankt ladies! Tess vind ik ook geweldig maar helaas is die naam al vergeven binnen onze vrienden groep Ik ben dus ook bang dat Kate te Engels is voor onze achternaam. Daarnaast ben ik (half) Spaans, en voedt mijn kinderen tweetalig op, maar Kate klinkt niet echt lekker In het Spaans maar vind m wel echt stoer! Bedankt misa voor het compliment