@Void het heeft te maken met religieuze redenen, maar ook mn eigen normen en waarden. Bovendien ben ik niet echt oud wat het nog een stuk logischer maakt. @Sem Frummel ook jij hartstikke bedankt! Ik probeer het over een week nog eens.
Of je nu oud of jong bent maakt eigenlijk vrij weinig oud, want dan kun je weer gaan redeneren wat is oud en wat is jong Maar ik vind het een ondsettend mooie keuze, die ik erg respecteer omdat om zo maar te zeggen sex gepromoot word door de media en zeker een grote invloed heeft op meiden vandaag de dag om hun normen en waarden uit het raam te komen ongeacht hoe deze gevormd zijn met of zonder religieuze achtergrond! Dus dat je vast hebt gehouden aan je normen en waarden daar heb ik echt heel veel respect voor! En nog maals ik wilde ook niet kwetsend overkomen met mijn fiets opmerking, dus mocht je dat vervelend vinden mijn excuses!
Het is inmiddels al 9 augustus en nog geen menstruatie! Gisteren heb ik wel een soort roze-kleurige slijm met een druppeltje bloed erin verloren (dit was echt maar een heel klein beetje). Wat zou dat kunnen zijn? Een week geleden heb ik opnieuw getest en die gaf ook negatief aan dus ik weet t nu niet meer zo goed.. Normaal heb ik nooit zo'n lange cyclus (nu al 31 dagen).
Hmm, je kan nog 2 kanten uit: 1. Innestelingsbloed 2. Begin van je menstruatie Doe nog eens een testje, zou ik zeggen
ik zou nu ook eens gaan testen .... Maar zo'n lange cyclus is dat toch ook niet (31 dagen) ? Ik droom daar alleen maar van misschien deze morgen eens testen met ochtendurine? erg spannend nu
Echt wel! Heb je niet wat geduld over? Ik kan wel wat extra gebruiken! Maar ik zou ook testen! Ik ben heel benieuwd!