Ben je al ongi geworden? Wat als dat nog niet zo is dan kan het ook zijn dat er nog niet voldoende HCG in je lichaam is gemeten. Sommigen testen pas na een week positef. Dus als je nog niet ongi bent zou ik gewoon over een paar dagen nog eens testen. Succes! Liefs Jeanine
Ook ik heb net getest en ook bij mij was het negatief... Ik was uitgegaan van een cyclus van 34 dagen... Ben nog niet ongi, dus er is nog een klein beetje hoop.... Ik hoop wel dat ik snel duidelijkheid krijg, want dat wachten is niks.... Groetjes, Nijntje
Ik denk volgende week maar weer.... Als ik dan tenminste nog niet ongi geworden ben.... Heb nog helemaal geen ongi tekenen.... Echt vreemd... Ik hoop echt dat ik geen mega lange cyclus heb... Als ik die verhalen soms lees hier op het forum.... Groetjes
nou idd... Vind het echt heel naar voor alle vrouwen die zo`n lange/onregelmatige cyclus hebben. Wat dat betreft mag ik niet klagen... Zit nu in ronde 3 en heb een cyclus van 27 en 31 dagen gehad. Ik hou nu voor de zekerheid maar de korste aan ivm het onderscheppen van mn ei... Hoop voor je dat je volgende week posi test....laat je het weten?
Mijn cycli zijn echt heel wisselend... 31 - 24 - 34 en nu zit ik dus op dag 35... Balen, maar niks aan te doen. Ik zal volgende week iets laten weten, wat het dan ook is.... Jij heel veel klus-plezier gewenst! Groetjes
ik duim mee.... vanmorgen weer licht streepje, grrrr volgens mij worden ze niet donkerder bij mij hoor zenuwslopend, ben sinds gisteravond misselijk...zou het dan toch? Liefs Jojo
nou bij een digitale heb je geen last vans treepjes dan staat er zwanger of niet zwanger weet je het gelijk zeker
ik kon me er tog weer niet van weerhouden om te testen vandaag, had er nog 1 liggen en ook bij mij was het weer negatief pffff had net ook een heel klein beetje bloed dus denk dat de ongi er vandaag wel doorheen komt...*zucht* nou op naar volgende maand maar weer
Ik weet hoe je je voelt. Bij mij heeft het zich gister weer aangekondigd...terwijl ik er toch van overtuigd was dat het dit keer raak zou zijn. Ben er nu wel achter dat je lichaam je vreselijk voor de gek kan houden. Maja op naar de volgende ronde! Liefs
echt zo een depri moment he heb vanmiddag bij de boodschappen een grote bak choco ijs gekocht waar ik me vanavond maar op ga storten hihi ben aan de ene kant wel blij want vorige keer bleef me ongi 3weken langer weg dus nu is het wel weer `normaal` maar had tog liever helemaal geen ongi maarja niks aan te doen