Afgelopen november raakte ik voor het eerst zwanger. Dit begon al met veel bloedverlies en met 7 weken raakte ik het dan ook kwijt. Daarna in februari weer raak, dit ging met 4,5 weer mis... Sinds die tijd ook nog één keer een heeeeel dun streepje, maar werd gewoon ongesteld. Niet leuk, maar kan gebeuren natuurlijk. Wat ik wel eng vind, is dat ik sinds de eerste miskraam midden in de cyclus opeens ook bloed verlies. Bijvoorbeeld tussen eisprong en menstruatie. Dit had ik voor mijn miskramen nooit. Vaginale echo's zien er prima uit. Een GIS-echo lukte niet, het vocht liep steeds weer terug. Wat ze konden zien leek goed. Nu komt er binnenkort een kijkoperatie, doodeng. Ik vraag me af hoe dit zou kunnen komen (kan het nu beschadigd zijn?), maar vooral ook of het vaker voorkomt. Mijn grootste angst is dat het door deze ellende helemaal niet meer gaat lukken.
hoi ik kan hier ook niet uit opmaken wat er mis kan zijn. Het komt zeker vaker voor. Succes met de operatie en ik hoop dat je snel zwanger mag worden. Mirjam
Hartelijk bedankt, ik denk dat dit is wat ik graag wilde horen. Ik had me al sufgegoogled naar dit soort verhalen, maar vond niks. Dan wordt het alleen maar enger. Wetend dat het vaker gebeurt, ga ik vol goede moed verder!