Mama 40+

Discussion in 'Even voorstellen' started by els43, Jul 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. els43

els43 Lid

Jul 28, 2008
    17
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Ben vandaag nieuw binnengekomen en dit forum werkt verslavend! Wat veel informatie en verhalen staan hier.

Ik ben een wat oudere moeder en ben een beetje bang voor de reacties die ik vast ga krijgen omdat ik al 43 jaar ben......

2. welkom hier! en gefeliciteerd met je zwangerschap!
    en je bent niet de enige oudere moeder hier ;)
    groetjes
    rachel

3. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

Liefs wolly :)

4. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

Feb 3, 2007
    760
    0
    16
    hoi :D welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,721
    3,157
    113
    Female
    welkom en gefeliciteerd!
    geniet ervan!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Welkom en gefeliciteerd :D
    Geniet maar van de zwangerschap!

7. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hallo!
    Zoals ik in een andere topic al zei was mijn moeder 40 jaar dat ze mij kreeg. Ik vond het totaal niet erg hoor, mijn moeder is gewoon lekker jong door mij gebleven :)
    Leuk toch! Soms zijn dochter en moeder wel eens samen zwanger, dat lijkt me helemaal grappig haha, maar hey gefeliciteerd met de zwangerschap!
    Mag ik vragen hoe oud je andere kinderen zijn? Gewoon nieuwgierig hoor! Hoe de samenstelling ongeveer gaat worden. Met zoveel lijkt me wel gezellig!

8. els43

els43 Lid

Jul 28, 2008
    17
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    Natuurlijk mag je weten wat de samenstelling is:

Jongen [12] - Meisje [11] - Meisje [8] - Jongen [6] - Jongen [3]

De derde en zesde zwangerschap was een miskraam.

9. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Hoi Els,

Wat leuk dat je zwanger bent! En waarom niet op je 43e? Ik zou zelf willen dat ik zoveel kinderen had,harstikke gezellig lijkt me dat! :D

Groetjes Adriana

10. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Welkom hier op de site :)

En gefeliciteerd met je zwangerschap.

11. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hoi hoi

ik ben ook pas nieuw op het forum. ik was ook een beetje bang voor de reacties. ik ben 38 en vond mezelf ook best oud. maar soms zijn situaties gewoon zo.(mede door mijn getwijfel en veranderde leefomstandigheden ben ik nu zo oud zeg maar.) ik weet nog niet of ik zwanger ben. we zijn druk doende zal ik maar zeggen.
    ik heb een dochter van bijna 14 en een zoon van bijna 12 uit een eerder huwelijk en beide hebben een autistische stoornis. daarom was ik erg huiverig voor een nieuw kindje. dat wilde ik niet nog een kind aandoen. inmiddels hebben mijn vriend en ik de knoop doorgehakt naar een hoop gesprekken en ook met de huisarts gepraat te hebben. de kinderen zijn helemaal enthousiast en langzaamaan begin ik mijn onrust en angst ookw at kwijt te raken. als ik zie hoe positief de reacties zijn op jou bericht, heb ik de moed opgevat om ook een en ander hier te schrijven.

groetjes yinte

12. els43

els43 Lid

Jul 28, 2008
    17
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    @Yinte

Ha, wat herkenbaar. Toen ik de vijfde kreeg was ik 39 en vond me dus al erg oud. Was eigenlijk een beetje blij dat ik nog net geen 40 was. Vaak vragen mensen hoe oud je bent en dan klinkt 39 net weer ietsje jonger dan 40.

Mijn kinderen merken er zelf inderdaad niets van dat ik nu 43 ben, de jongste is 3 jaar, omdat kinderen mensen van 23 ook al oud vinden, ha,ha..
    En gelukkig zijn ze heel zelfstandig en spelen veel buiten of vermaken zich zelf thuis heel goed.

Aan de reacties te horen hoef ik me geen zorgen te maken en langzaam dringt dat tot me door. We hebben zelf gekozen voor nog een kindje en wat de buitenwereld daar van vind is hun mening en hun goed recht.
    Ik ben huisvrouw en altijd aanwezig voor de kinderen.

Dus maak je maar geen zorgen het komt allemaal goed. En fijn toch dat je kids het helemaal zien zitten.

Veel succes verder met zwanger worden,

Groetjes Els

13. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Welkom en gefeliciteerd!

Bij het onderwerp "zwanger worden" is ook een topic, voor zwanger raken boven de 35. Misschien dat je daar wat aansluiting kan vinden.

(Verder is het hier niet de bedoeling om uitgebreid te kletsen, omdat je hier welkom geheten wordt).

14. bouchere

bouchere Niet meer actief

gefeliciteerd met je zwangerschap!

groetjes

diana(ja ...ook een oudere moeder :D )

15. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ook ik ben nu 37 en we zijn nu bezig om zwanger te worden.Ik ben dus zeker 38 als er een kleine komt.Dit zegt mij niks,omdat je in je doen en laten heel erg jong kunt zijn.Ik ken ook jongere vrouwen die enorm ouwelijk overkomen.wat dat betreft hoef je je dus geen zorgen te maken!Welkom hier en klets lekker mee!

16. els43

els43 Lid

Jul 28, 2008
    17
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant

WAT HEB JE TOCH GELIJK!

17. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Dank je wel!Uiteraard is dit mijn mening en die kunnen wel verschillen natuurlijk!Als je wat persoonlijker wilt kletsen kun je ook nog een prive-bericht sturen naar iemand!Dit mag uiteraard ook nog.Nogmaals veel plezier en hopelijk gaat alles goed komen met jou en je kleine!

18. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH

Share This Page