Nog steeds onduidelijkheid helaas. Ik heb een inwendige echo gehad. Daarop was een vruchtzakje te zien, maar of er wat in zit kon de gyn nog niet zeggen omdat het een hele prille zwangerschap is, waarschijnlijk van 5 weken. Over 2 weken moet ik terug komen voor een nieuwe echo.
voor het termijn van 5 a 5. week is een vruchtzakje een goed teken Nu afwachtten gelukkig een weekje weg dat is lekker afleiding geniet ervan!!!
nou iig zit er iets in je baarmoeder en niet elders. dat weet je dan ook en dat is vast een geruststelling... en nu kan het nog 2 kanten op....ik hoop de goede! Hier ook bloedverlies en bij eerste echo alleen een zwangerschapsring te zien....gyn zei : kans dat het toch fout gaat is zeker aanwezig....maar nu al 14 week zwanger! Fijne vakantie!
Wat goed dat je toch achter een echo aan bent gegaan. Ik hoop dat je over 2 weken een mooi kloppend hartje mag zien.
Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest. Heb een inwendige echo gehad en er was een kloppend hartje te zien! Waarschijnlijk ben ik 6 a 7 weken zwanger. Over 3 weken nog een echo om de termijn te bepalen. Ik blijf daar ook nog even onder controle. De gyn kon mijn bloeding niet verklaren. Ook komt de termijn van nu niet overeen met één van mijn menstruatieperiodes. Ik ben 16 april en 16 mei ongesteld geweest. Dat betekent dat ik of 4 weken of 8 weken zwanger had moeten zijn. Nu zit ik er tussenin. Maar goed, ik ben natuurlijk heel blij met het kloppende hartje, en ga er nu toch vanuit dat het allemaal goed gaat.
Kan zijn dat de innesteling wat langer geduurd heeft, dan gebeurd 1 weekje verschil vaker In ieder geval gefeliciteerd met je goede echo! Ik heb je verhaal wel gevolgd, maar ik vond het maar eng klinken, fijn dat het goed is!
Gefeliciteerd!!! Toen ik zwanger was (niet wetende) ben ik ook gewoon ongesteld geweest ook maar 2 dagen wat normaal een week bij mij is, dus denk dat je dat ook heb gehad. Er veranderd natuurlijk heel veel. Toen was ik overigens ook zo 4/6 weken en kwam erachter zo 8 weken. Geniet van je zwangerschap