Ik vind dit zo erg...mijn vriend en ik zijn er niet 100% zeker van dat de baby in mijn buik van hem is. Dit omdat ik na mijn laatste menstruatie en voor ik iets met hem kreeg het nog 1 keer met mijn ex heb gedaan. Ik ben nu 16 weken en 3 dagen zwanger. Mijn laatste menstruatie was vanaf 28 april. 2 mei heb ik het met mijn ex gedaan en na 10 mei pas met mijn nieuwe vriend. Ik zit er echt heel erg mee, krijg commentaar van mijn omgeving (zijn ouders weten het) en mijn vriend is ook radeloos. Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven over wat ik wel of niet kan doen, zodat we misschien wel van deze zwangerschap kunnen genieten. Ik kan zo in ieder geval niet meer verder. M.v.g. Wendy
hoi, de kans dat het van je ex is is echt ontzettend klein. Je verwacht namelijk, dat je bij een regelmatige cyclus een eisprong hebt na ongeveer 14 dagen. Als je op 28 april ongesteld werd en je hebt op 2 mei met je ex sex gehad, is dat pas 5 dagen later. het is veel en veel waarschijnlijker dat je zwanger bent van je huidige vriend, de eisprong zal rond 10-12 mei zijn geweest. Ik hoop dat dit je geruststelt. Bij meer vragen hoor ik het wel, of stuur maar een pb. Mirjam