Hallo, Ik heb even een vraagje. Ik heb op 24 oktober mijn ei gehad, deze heb ik gevoeld en gezien. In het weeknd van 21 en 22 oktober positive ovu test dus flink geklust. Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was 31 en mijn tweede 39 dagen. Maandag 06 november heb ik mijn NOD. Woensdag 01 november dacht ik daar komen de , maar nee hoor, ik had 1veeg bruin/roze afscheiding en dat was het. Mijn borsten zijn gevoelig, ik ben met vlagen misselijk, geen eetlust, rare dingen eten en duizelig en een rommelend gevoel in mijn buik. Maar ik heb vandaag gestest en deze was negatief terwijl ik toch sterk de indruk krijg dat het toch raak is. Op internet heb ik gelezen als je in de 4e week zit je nog niet positief kunt testen, het eitje geeft deze week een signaal door dat je niet ongesteld wordt. Van de is nog geen enkel spoor te bekennen. Heel vreemd allemaal. Sorry ik moest het ff kwijt. Groetjes Angele
Ik zou (als de duiveltjes echt wegblijven) na 6 november maar een keer testen. Nu is het gewoon te vroeg om te testen. Symptomen lijken er wel op, maar (ja, sorry er zit een maar aan) ik heb ook al een aantal keer zulke symptomen gehad en zie mijn banner. Natuurlijk hoeft dat ook niets te zeggen voor jou en is het gewoon raak.. maar nogmaals, niet voor je NOD testen, dat geeft alleen maar extra teleurstellingen. (hcg nog te laag om positief te testen)
hallo meiden; Ik heb gister 2 dagen voor mijn nod positief getest, dus het kan wel hoor! Ik geloof het nog niet helemaal omdat ik hoorde dat sommige meiden hier positief testen, maar toch ongi worden En die ene veeg roze afscheiding kan een innestellingsbloeding zijn geweest. groetjes mama van channa
Hallo meiden, Ik heb wel een test gebruikt die je pas kan gebruiken vanaf de eerste dag van je gemiste menstruatie. Maar goed, ik wacht nu tot woensdag met testen. Het kunnen ook beginnende menstruatieklachten zijn, maar goed, we wachten het nog maar even af. Groetjes Angele Ps. Chantal gefeliciteerd meid