Wanneer eerste symptomen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Smeetje, Nov 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Wanneer kun je de eerste zwangerschapssymptomen krijgen? Ik ben nu een week na mijn ei en we hebben goed geklust, ben nu de laatste 2 dgn smorgens misselijk, heb grotere en gevoeligere borsten gekregen en heb een beetje een voorgevoel dat het deze maand wel eens raak kan zijn. Kan ik nu al symptomen hebben?

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja hoor...dat kan! maar ik heb na 8 maanden al wel de ervaring dat de eerste zwangerschaps-tekenen wel errug hetzelfde zijn als ongi-tekenen..... ;)

3. Julie

Julie Actief lid

Sep 5, 2006
    114
    0
    0
    wanneer ik nu terugkijk naar mijn eerste weken dat ik zwanger was (toen wist ik het nog niet) is het eigelijk exact vanaf de bevruchting van het eitje dat ik bepaalde symptomen kreeg.
    Haaruitval en vettige haren. 's ochtends was ik mijn haar en tegen de avond was het alweer vies.
    nu weet ik natuurlijk hoe het komt ...
    na enkele weken kwamen ook de pijnlijke borsten en dan de kers op de taart: de misselijkheid!

4. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    We wachten af.... Heb toch een beetje stille hoop....

5. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he,

als ik nu terugkijk, had ik na mijn ei steeds heel erg warm terwijl niemand daar last van had, indd ook vetter haar en verder eigenlijk niks. had wel hele erge buikkrampen dus dacht ik wordt ongi, toen kreeg ik 2 dagen voor nod ook bruinige afscheiding, en toen dacht ik game over, maar dit zette niet door naar ongi ( heb dit nl meestal en zet dan naar dag of 3 echt goed door) toen toch getest. zerte borsten kwamen in de week dat ik getest had en misselijkheid zo rond week 6.
    had dus eigenlijk helemaal geen duidelijke symptomen.
    heel veel succes met wavhten!

liefs radna

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat ligt aan de innesteling.. die vind 5 tot 10 dagen na je ovu plaats. dit duurt ook wel even, daarna word er pas HCG aangemaakt en dan moet je nog zoveel aanmaken dat je er klachtjes van krijgt. al met al denk ik dat je echt pas kan zeggen dat het van zwangerschap is.. als je vlakbij je NOD bent.

enne.. ik doe al 16 maanden goed mijn best.. zegt helaas niks ;)

7. Jessy25

Jessy25 Actief lid

Nov 1, 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    hihihi ja we zijn gezellig met zn allen aan het doordraaien.....

btw natasja heb gedroomd dat je in december kindje hebt..... ken je niet maar schijnbaar heb je met je wijze antwoorden toch beetje indruk gemaakt ;)

geloof dat je de meesten hier wel weer een beetje terug op aarde trekt... hallo aarde aan planeet hormoonslachtoffers....

maar kan zeggen wat je wil... word echt met de dag misselijker... en heb zo´n ongesteldheidsbuikpijn dak nie kan slape en heb ik normaal nooit....please natasja beam me up hahaha

en owja... hahaha las laatst artikel over vrouw die zwanger werd tijdens of laatste dag van menstruatie... mijn mama 3 keer ook hahaha.. heb ik toch een probleem als ik dat heb want mn ventje valt flauw van bloed hahahaha... zal wat worden als ik ooit mag bevallen... zuurstofmasker voor u mevrouw? e nee maar wel voor hem hahha

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    beam beam! :D

Share This Page