Ik heb er eigenlijk tijdens de zwangerschap weinig last van gehad maar ik heb nu ineens pijn en jeuk aan mijn keizersnede wond... Het is een soort trekkerig gevoel, niet zo pijnlijk dat ik door de grond zak, en wel te houden, maar ook niet echt prettig.. Daarnaast ook gruwelijke jeuk.. Herkend iemand dat rond deze termijn?? Of komt het gewoon doordat de kleine al vrij groot is veer de termijn dat er nu gewoon wat meer druk op komt??
Bij mij ook rond die termijn een vervelend, zeurderige pijn. Volgens de gyn had dat te maken met indalen en het gewicht dat nu onderin je buik ligt. Als er iets mis zou zijn met je litteken, dan zou je acute felle heftige pijn hebben, is mij verteld. Zou me dus niet zo druk erover maken, misschien wel even bespreken bij je volgende afspraak?!
Haha poppedopje ik reageerde tegelijk met jou! Bedankt voor je reactie... Ik weet niet of ie hier al echt aan het indalen is want heb niet het gevoel dat hij dat doet ( wel pogingen tot ) zal het woensdag wel aankaarten!
Ik heb hetzelfde, maar ook gecombineerd met een menstruatieachtig gevoel. De klinisch verloskundige herkende dit niet als litteken pijn en gaf ook aan dat ze dat eigenlijk nooit hoorden. Dus misschien is het toeval, maar ik voel ook wel een vervelend gevoel onderin, ter hoogte van mn litteken. Maarja, daar voel ik ook de indalingspijn/krampen... Jij moet eerder als mij weer op controle dus laat je weten wat ze zeggen?
Dat herken ik exact!! Idd ook gecombineerd met een menstruatie achtig gevoel. Ik heb toen mijn urine laten controleren op blaasontsteking (had ik niet) en daarna vk gebeld. Zij gaf aan dat het een combinatie kan zijn van te veel doen/gevoeliger bij litteken/indalen van baby. Ik moest ff rustig aan doen en dat heeft echt wel geholpen. Het menstruatieachtige gevoel is weggetrokken, maar af en toe jeukt het nog wel.