hallo.. even een vraagje he.. (weeral) heb je altijd een innestlingsbloeding????? heb dat nu niet gehad maar toch het gevoel dat ik weer zwanger ben maar daardoor ben ik ontzettend aan het twijfelen...
Nee... tenminste je hebt het wel maar niet altijd veel dat je het ziet.. Ik heb bij mezelf bij beide zwangerschappen GEEN innestelingsbloeding gehad. Succes met afwachten!
hoi , hoi ik heb ook geen innestellingsbloeding gehad hoor!! het kan wel, maar volgens mij komt het vaker niet voor dan wel!! hoop vor je dat je positief gaat testen!! suc6 meis!! kus sabsje
Dit geef wel wat moed Gisteren zou de eventuele innestelling geweest zijn en ik heb de hele dag lopen speuren naar bloed, maar niets gezien!
Ook geen bloed, maar wel innestelingspijn. Dacht toen dat t mijn ei was, omdat ik dacht dat die nog niet geweest was. (hield dat niet bij door tempen e.d.)
Bij de eerste wel (1 druppel), bij de 2e niet en de 3e ook niet. Overigens kan je ook een innestelingsbloeding hebben op de dag dat je ongesteld moet worden, dus dat hoeft niet altijd op de innestelingsdag te zijn.