ik weet het echt niet meer hoor!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door trotseblonde, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    hoi meiden,
    ik had afgelopen zaterdag al ongesteld moeten worden, dat ben ik dus tot op vandaag niet geworden, ik heb vorige week donderdag een test gedaan, duidelijk negatief,maar ik heb wel allerlei kwaaltjes,moe, zere tepels,misselijk met vlagen,en veel plassen, dus ik heb gisteren weer een test gedaan, nu was het nog steeds negatief, maar de streep was veel lichter dan de vorige keer,ik weet niet of dit iets betekend?????
    verder heb ik nu al een paar dagen een strak licht ongi gevoel in mijn onderbuik, maar normaal heb ik voor mijn menstruatie licht bruine afscheiding,nu totaal niets,ik snap er dus niets meer van,
    zou ik toch zwanger kunnen zijn?
    hopelijk kan iemand me helpen met deze onzekerheid?

liefs van maris.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Lastig om te zeggen!
    Ik weet niet of je al lang gestopt ben met de pil?

Ik ben al 19 maanden bezig en heb ook bijna elke maand wel kwaaltjes die ik niet kan plaatsen, waarbij er een zwangerschap in me op komt, maar helaas.... toch wordt ik ongi!

Misschien over 2 dagen nog eens testen en anders eens de HA bellen voor duidelijkheid.

3. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    hoi,
    ik ben al 7 jaar niet meer aan de pil, ben nu 27, ik reageerde heel slecht op de hormonen namelijk,dus daar kan het niet meer aan liggen,maar ja idd, misschien wordt ik toch wel gewoon ongi,maar ik heb nu wel zoiets van ok of ongesteld of zwanger, maar niet dit geklungel zo, ik snap er niets van, ben namelijk wel vrij regelmatig ongesteld normaal,maar ja ff afwachten dan maar!

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    O, ik lees ik vorige topic's dat je dus nog niet zo lang gestopt ben.
    En dat dit jullie 1e ronde is.
    Het kan gewoon zijn, dat je lichaam nog even op gang moet komen.
    Er zijn genoeg meiden op het forum, die de eerste 2 of 3 maanden netjes na 28 a 29 dagen ongi worden en ineens daarna pas na 44 dagen bijv.
    Zie mijn onderschrift, daar zit ook veel schommeling tussen.

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Oeps, had je berichtje nog niet gelezen!!
    Hoe zijn je cyclus dagen?

Deel Deze Pagina