nee dat is het niet geweest...want ik ben daarna gewoon ongesteld geweest nog minder dan normaal....heel weinig bloed en ook absoluut geen stolsels of buikkrampen... ik hoop echt voor je dat die van jou goed is... groetjes van anita
weet idd nog dat de test van ANITA van t scherm af knalde...dat je minder bloed dan normaal zegt niet dat het geen (v)mk geweest kan zijn.. bij mijn mk had ik 2 dagen bloed.. niet zoveel als normaal, maar wel gewoon vloeien.. daarna nog een paar dagen wat met afvegen.. ook geen buikpijn..(niet meer dan normaal iig..)..ik ben dan wel duidleijk het vruchtje verloren, maar zelfs dat heof je niet te merken in een heel vroeg stadium.. maar ben t wel met ANITA eens.. die testen alleen zou ik niet op vertrouwen.. als ene andere ookpositief is zit t vast goed..
Pino en nu??? Ik zie ook een streep, maar ik heb nog in mijn achterhoofd dat het een indrooglijntje kan zijn. Ik zit hier gewoon mee te stressen... wel leuk toch?!
indroogstreepje kan zowiezo niet, hij kwam direct.. Maaaar misschien gewoon een foute test. Ik ga nu sleutels halen van de nieuwe woning en dan nieuwe testen kopen.
Gefeliciteerd met je nieuwe woning..!! En succes met de test.. Ik blijf je volgen en zal voor je duimen..