test negatief 10dagen overtijd

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by junior, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. junior

junior Lid

Nov 8, 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 junior, Nov 8, 2010
    Last edited: Nov 8, 2010
    hallo,
    ik ben nieuw hier maar al wel veel gelezen:D
    ik heb een vraag.Ik heb voor het laatst mijn menstruatie gehad op 1-10-2010 en ik heb een cyclus van 28dagen.ik ben niet ongesteld geworden en heb bij 4dagen overtijd een test gedaan maar deze was negatief ook bij 9dagen overtijd een test gedaan ook deze was wederom negatief:( ik voel me wel ander ben misselijk en moe.Ik heb wel menstruatiepijn al vanaf de dag dat ik het moest worden maar het komt maar niet.nu is mijn vraag kan ik toch zwanger zijn terwijl de testen negatief uitslaan? of kan het zijn dat ik misschien nog te weinig hcg hormoon in me urine heb? heeft iemand hier ervaring mee??? ik hoop dat iemand me hier antwoord op kan geven.want deze onzekerheid is niks

2. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe weet je dat je een cyclus van 28 dgn hebt???? Dit is een cyclus die je hebt met je pil, dat kan zonder pil heel anders zij nl. Dus ff afwachten, mocht je echt twijfelen en klachten hebben zal ik eens vragen bij de HA of je bloed kan prikken, maar denk dat je eigen cyclus nog op gang moet komen.

3. junior

junior Lid

Nov 8, 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik slik al jaren geen pil meer en heb ook al 1 kind bij mij zit er altijd 28dagen tussen ik schrijf dat altijd in me agenda vandaar dat ik dat weet:) alleen nu maakt het me zo onzeker me lichaam voelt anders maar de testen wijzen negatief uit en nog altijd geen ongesteldheid.maar ik heb die 2 testen niet met ochtendurine gedaan ik denk dat ik morgenvroeg nog maar een keer een test doe

4. junior

junior Lid

Nov 8, 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    goofychick gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!!!!:D:D:D

Share This Page