Clear Blue met indicator

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tuttie, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Ik heb vanmorgen deze test gedaan en daar kwam uit: zwanger +3.
    Ik had de test wel per ongeluk wat langer in de urine gelaten omdat ik nog duf was 8) zou het daarmee te maken kunnen hebben?
    Nu heb ik mijn eisprong op dag 11 gehad wat voor mij wat vroeg is. Normaal rond de 14 de dag en dan is mijn cyclus 26 dagen, de vorige maand had ik een uitschieter op de 18de dag en was mijn cyclus 31 dagen.
    Als ik mijn bevallingsdatum bereken op 26 dagen cyclus dan klopt het wel dat ik rond de 5 weken zwanger ben.
    Wat denken jullie, heb ik nu meer kans op een tweeling of een BBZ of hebben jullie dit ook ooit wel eens gehad en was er niets aan de hand?

2. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo,
    Volgens mij maakt het niets uit hoe lang je die test erin laat zitten. Hij neemt maar een bepaalde hoeveelheid vocht op en als hij verzadigd is, dan is hij verzadigd. Daar word je niet meer of minder zwanger van :)
    Nee, je hebt niet meer kans op een bbz in ieder geval, dan zou je juist minder HCG aanmaken.

Er zit niets anders op dan afwachten tot je eerste echo denk ik, dan weet je echt wat de uitgerekende datum is.

3. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Nee maakt niet uit lijkt mij.

4. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hoi,

Ik heb deze test ook gedaan aantal weken terug. Kwam ook 3+ uit. Ik heb van deze test uitgegaan omdat ik onregelamtige cyclussen heb. 3+ staat voor 5 weken of zelf langer. Ben van het minste uitgegaan. 4 weken dus.. En met de echo kwam het mooi niet overeen. Was zowat anderhalve week korter zwanger. Wat wel weer betekend dat ik met 2 a 3 weken zwangerschap al een posi test had:S Ik geloof niet echt meer in deze test. Tenminste die indicator klopt gewoon niet. Ik ben niet zwanger van een tweeling en BBZ is het ook niet. Dus zou me er niet teveel op vastpinnen die indicator en gewoon de termijnecho afwachten..

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ehm GEFELICITEERD enne het kan zijn dat je nu idd 5 weken zwanger bent, maar ik zou even de VK/Gyn afwachten. Dat je de test wat langer in je urine hebt gehouden maakt op zich niet uit.

Liefs,
    DD

Deel Deze Pagina