Hallo dames, Wat fijn dat jullie ook op het forum zitten Ik heb misschien een rare vraag; Momenteel zit ik in de dagen dat ik evt. een innesteling kan hebben. Ik denk sterk dat deze ook gaande is (veel krampen, bij lachen zelfs erger, gevoelige tepels, maar neemt wel iets af en de eerste 2 dagen erg veel naar de wc voor een paar drupjes). Nu vind ik dat allemaal niet zo erg. Wat ik wel erg vervelend vind, is dat ik sinds de dag dat ik die klachten kreeg ook geen eetlust meer heb. Ik eet dan ook echt bijna niet, want het staat me echt tegen. Nu is het zo dat ik binnen 4 dagen 2 kilo ben afgevallen. Nu ben ik niet zo heel zwaar en minder mag het echt niet worden. Nu mijn vragen: Mocht het idd een innesteling zijn en ik ben zwanger, kan dit kwaad? en kunnen jullie me anders een tip geven waardoor ijn honger gevoel weer aanslaat? Ik hoor het graag en alvast heel erg bedankt. Gr. hartje
Hallo, Geen eetlust en dus weinig eten is niet erg. Wat dan wel belangrijk is, is dat je voldoende drinkt en slik je multivitamines speciaal voor zwangeren dan krijg je die in ieder geval binnen. Probeer wel iets te eten zoals bouillon, beschuitjes, licht verteerbaar voedsel. Er is helaas niks te doen om je honger gevoel terug te krijgen. Slik je foliumzuur? Groetjes Ineke
Hoi Ineke, Dank je wel voor je snelle reactie. Ik slik nog geen vitamines voor zwangeren. Hier wil ik wel aan gaan beginnen als ik een positieve test in mijn handen heb, maar helaas moet ik daar nog een week op wachten . Ik slik al sinds april foliumzuur. Soms vergeet ik het maar zeker wel 5 dagen in de week. Dank je wel voor je antwoord, ben ik weer even gerust. Groetjes hartje
Hallo, Omdat je nu weinig eetlust hebt is het slim om nu al multivitamines te pakken, kan je je echt wat beter doorvoelen. Groetjes Ineke