Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik ben vorige maand gestopt met de pil omdat ik zwanger wil worden. Nu denk ik dat ik zwanger ben omdat ik allerlei symptomen heb. Zere borsten, moe, veel slijmverlies. Eergisteren een test gedaan en die was negatief. In de prullebak gegooid, maar toen ik later keek stond er een streepje bij! Ik gebeld naar het testcentrum maar die mevrouw zei dat het kon komen door het licht ofzo, dus als negatief moest beschouwen. Maar toch nog steeds niet ongesteld en daarom vanmorgen weer een test gedaan en weer negatief. was een c1000 test en daar moet je max vijf min wachten. na een paar minuten dacht ik: ik ga weer lekker naar bed, ik kijk straks wel. Kom ik later naar beneden, staat er een tweede streep!! Ben ik nu wel of niet zwanger?? Wil zo graag bevestiging voor mezelf..
hoi, mmmmm lastig. Het verhaal dat je altijd moet ontpillen klopt niet want mijn HA zei ook dat als je vruchtbaar bent dat je meteen na het stoppen van de pil zwanger kunt worden. Zo is dat bij mij ook gedaan! Meteen na het stoppen van de pil. Had de eerste keer 2 dagen voor NOD ook een lichtstreepje op de KV 2 voor 5,- test toen een Clearblue digi. gedaan en resultaat zwanger. Dus als je twijfelt over streepjes zou ik die aanraden er staat meteen in het scherm zwanger-niet zwanger. Alleen zo weet je hoe en wat want de test is eigenlijk niet echt meer betrouwbaar na een langere tijd. Klopt je cyclus wel? Want het kan ook zijn dat je te vroeg test dat is het lastige van meteen na de pil omdat deze dus anders kan zijn als 28 dagen. Succes!! hoop voor je dat het gelukt is!!
Ja daar heb je gelijk in. Ik ga morgen de clear blue test proberen. Ik weet dat je cyclus dan langer kan zijn als je net gestopt bent maar niet uit eigen ervaring. Ik heb al een kindje en toen ik daar zwanger van was, was dat ook meteen na het stoppen van de pil. vandaar dat ik er wel rekening mee houd dat het dus kan...spannend, spannend!
als je na langer dan de aangegeven minuten kijkt kan die wel een streep geven maar dat telt dan niet zeg maar, is idd van het indrogen. Wat betreft ontpillen, je bent idd wel vruchtbaar maar je cyclus moet nog op gang komen, kan dus ook langer duren voor je menstruatie komt. Plus dat de symptomen die je hebt ook daarbij kunne horen. Ik ha dat na de eerste maand ook, alles wees erop dat ik zwanger zou zijn, niet dus... na mn menstruatie nam dit af en niet meer teruggekomen tot afgelopen cyclus, wat na mijn idee een vmk is geweest maarja daar kom ik niet achter.
Okay...daar heb ik wel rekening meegehouden dat je kan ontpillen maar vorige keer geen last van gehad. En toen was ik ook meteen zwanger. Verder zijn het bij beide testen twee keurige strepen, precies zoals het hoort. Ik vraag me af of dat echt indroogstrepen zijn. Heb al vaak testen gedaan en dit nog nooit gehad. Wel eens dat het grijzig werd maar geen tweede streep. Maar goed, morgen haal ik de clearblue, jullie horen ervan.
je moet gewoon gelijk kijken of je iets ziet dan weet je het ook pas zeker...niet later uit een prullebak vissen. Want als je zwanger bent geeft je test ook gelijk zwanger aan en niet pas na een uur....toch? Maar succes!!
Ik ben zelf ook in de eerste maand na stoppen met de pil zwanger geworden en heb ook een week lopen klooien met testen waarvan 2 ook na afleestijd positief waren. Ik heb toen een poos gewacht met testen, in de veronderstelling dat ik toch wel ongesteld ging worden anders was ik wel erg snel zwanger, maar 1,5 week later toch 3 dik positieve testen gekregen! Dus ik zou of inderdaad clear blue digital doen of even een weekje wachten en nogmaals testen.. Succes!
Sorry meiden, hou jullie wel in spanning had vandaag geen tijd om om een testje te gaan maar morgen doe ik het meteen en geef het dan meteen door
Oh wat fijn gefeliciteerd! Wij zitten ook in spanning hier. 6 januari pas gestopt met de pil toen netjes ongesteld geworden. Sinds het weekend voel ik me echt beroerd lage buikpijn vooral. Vanmorgen al gespuugd op de wc en daarna hele kleine bloeding gehad.. zal wel ontpillen zijn ben ik bang voor
Dankjewel ja het kan wel, je ziet het hier! Niks ontpillen...klachten waren dus gewoon vd zwangerschap. Ik ben al 5weekjes hoop dat jij het ook bent!
Als aller eeeste gefeliciteerd Ik ben nieuw hier en nu heb ik het volgende Ik ben nu 8 dagen overtijd Al 1jaar 4maanden gestopt met prikpil Me testen geven echter negatief Gisteren dokter gebeld en mocht langskomen Ik moest echter vandaag me urine brengen En moegen bellen voor de uitslag. ..spannend Ook vertelde hy dat hy negatief kan zijn maar dat ik toch zwanger kan zijn Ivm dat miss mijn hcg gehalte te laag is dus even afwachten Xxx