eisprong komt ongelegen...

Discussion in 'Zwanger worden' started by brunette02, Jan 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brunette02

brunette02 Actief lid

Oct 11, 2012
    326
    0
    16
    België
    Dag Dames

Mijn vriend ligt op dit moment op de operatietafel voor zijn knie. Ging ik net naar de wc en hangen er rekbare slierten aan mijn papiertje. Kan het nog op een slechter moment komen. Ik kan hem toch moeilijk deze avond 'bespringen' in zijn rolstoel?:p
    Zal mij dan maar klaarmaken voor de volgende ronde :(

2. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    je kan er allicht een slinger aan geven en het zaad met een spuitje inbrengen...als je dan écht je ei niet wilt laten voorbij gaan.
    Dan hoef je hem niet te bespringen in zijn rolstoel en schiet zn knie ook niet uit zijn verband.

3. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,026
    0
    0
    brabantse land
    Ooo wat ontzettend balen.....

Ach misschien kan het vanavond toch wel....als hij genoeg pijnstilling krijgt:D

4. brunette02

brunette02 Actief lid

Oct 11, 2012
    326
    0
    16
    België
    Haha, dan wacht ik wel :p Toen we besloten om voor kinderen te gaan, waren we het er meteen over eens dat we het op ons af ging en laten komen. Dus als ik straks met mijn spuitje klaarsta, zou hij redelijk schrikken :D Ik vind het gewoon balen dat ik net nu mijn ei zal krijgen :)

5. brunette02

brunette02 Actief lid

Oct 11, 2012
    326
    0
    16
    België
    Ik vrees ervoor :D Enkele maanden geleden werd hij al aan zijn knie geopereerd en moest ik de eerste dagen niet te dicht komen, enkel om zijn glas en eten te brengen :D

6. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Houte hamer doed wonderen ;p :p nee just kidding,

Probeer het met je vriend te bedpreken,
    Ligt hij nog in ziekenhuis of is hij thuis?

7. brunette02

brunette02 Actief lid

Oct 11, 2012
    326
    0
    16
    België
    Hij is terug thuis, maar heeft heel veel pijn. Het zal voor een volgende ronde zijn;)

Share This Page