Iets heel raars.....??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Leeuwinnetje14, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Goedemorgen Dames!

Ik heb even iets wat ik jullie moet laten zien!
    Ik ben vorige week vrijdag 29-11 ongesteld geworden. Niet zo heel erg, zaterdag wat erger, maar was die vrijdag eigenlijk 2 dagen overtijd. Had eigenlijk woensdag 27-11 ongi moeten worden.

Nu zijn we een week later. Dagelijks nog wat bruin verlies en ook wat oud bloed. (Normaal ben ik 3 a 4 dagen ongi). Ben sinds woensdag ontzettend moe, kan om half 9 al gaan slapen. Gister lag ik ook om half 10 al weer in bed. Nog steeds lage rugpijn en borsten doen wat zeer. Ook blauwe aders nog steeds zichtbaar. Vanochtend maakte ik de kattenbak schoon en ging bijna over mijn nek, dus naar de wc gerend en heel licht overgegeven. Omdat ik nog niets gedronken had, ff mijn urine opgevangen, had nog een testje van Action liggen…. En zie hieronder het resultaat:

Bijgevoegde bestanden:

2. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ik zou zeggen, gefeliciteerd!:D

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    De test zegt zwanger. Maar kan het misschien ook een vmk zijn geweest en dat er nog hcg in je bloed zit?

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dus, zou niet te vroeg juichen maar vind em wel erg duidelijk voor een vroege mk van een week geleden.

5. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Oh denk dat je innestelingsbloeding had hoor!
    Test vanmiddag weer zou ik zeggen tijd niet drinken en plassen mijn testen waren smiddags duidelijker dan Smorgens

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Voorzichtig gefeliciteerd

7. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Dat is inderdaad maf. Het kan nog alle kanten op, maar ik zou er zeker nog een testje aan wagen

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Idd het kan nu 2 kanten op meid of het is mis gegaan en dit is een restje hcg of het was een innesteling en je bent zwanger.
    Mss vanmiddag of morgen nog eens testen kijken of hij oploopt of niet.
    Of bel de ha of een vk voor wat advies van hun kant.
    Sucses!

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Sluit me bij bovenstaande aan, wat spannend :).

10. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Idem, maar wel.... super spannend! :)

11. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ten eerste heel erg bedankt voor jullie reacties! Denk dat ik zondag nog een testje probeer. Heb er nog 1 liggen van de Action. Het rare was dat ik een paar dagen voor mijn NOD (27-11) al een lichte positieve test in handen had. Die heb ik allemaal weggegooid omdat ik ongi was geworden. Maar omdat ik nooit zo lang ongi ben, snap ik er niets van. Deze test van vanochtend is overigens de donkerste test die ik heb gehad om te kijken of ik zwanger was.

Ik heb vorige week donderdag met hele lichte urine aan het begin van de avond getest met CB digitaal (zonder weekindicatie) en die gaf aan dat ik "niet zwanger" was. En toen ik vrijdag ongi werd had ik me daar ook bij neer gelegd. Maar omdat ik dus nooit langer als 3-4 dagen ongi ben, daarom vanochtend die test gedaan. Maar ik juich ook nog niet. Ga liever nog naar de huisarts voor een bloedtest.....

Nogmaals super bedankt voor jullie reacties!:D

12. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Wauw wat spannend! Maar ik vind m duidelijk.. hoop dat alles goed zit, en dat het bloed van een innesteling kwam!

13. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wow wat maak jij het spannend meid! :D Ik hoop dat het van een innesteling kwam! Ik duim voor je....

14. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Dank je wel RSL en Anoniempje89. Ik viel vanochtend ook bijna van mijn stoel hoor. Het controle streepje kwam meteen en hij bleef 1 minuut wit, maar daarna stond er heel snel een streepje:$

Maar heb gewoon ongesteldheidsbloed gehad, maar lees nu ook iets over een pseudo-ongesteldheid. Ken iemand dat?

15. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wauw wat spannend. Hopelijk betekend dat bloedverlies niet een vmk. Ik duim even mee.. En voorzichtig gefeliciteerd.

16. juul07

juul07 Lid

5 apr 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat ook bij mijn laatste zw, op de dag dat ik ongesteld moest worden rood bloedverlies, maar minder dan normaal. Toen nog wat bruin verlies en 3 dagen later positieve test en nu is mijn dochter al weer 3 maanden...:)

17. juul07

juul07 Lid

5 apr 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was innestelling dus..had ik nog niet eerder gehad

18. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Dus nog een positieve test gehad lees ik!

Volgens mij kan je best wat bloedverlies hbben hoor, niet dat t meteen alles wegspoelt!

Spanned maar ik zeg al voorzichtig gefeliciteerd!

19. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb t zelfde gehad als jij, een week na mijn menstruatie (die drie dagen later kwam dan normaal en korter duurde) had ik wat bloedverlies en testte ik positief. Helaas liepen mijn testen af en was het niet goed... hoop dat het bij jou wel goed zit!

20. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    En heb je al weer getest? Ik vind deze testen zo grijs... Of misschien licht dat aan mijn beeld scherm. Spannend meid ik duim!

Deel Deze Pagina